;
coinex

عینک های صوتی هوشمند جدید Mijia شیائومی 25 مارس عرضه می‌شوند

شیائومی یکی از 5 برند محبوب چینی با انتشار یک پوستر اعلام کرد که عینک های صوتی هوشمند جدید Mijia ، بیست و پنجم مارس عرضه خواهند شد.

اکوسیستم هوشمند شیائومی رسماً اعلام کرد که عینک صوتی هوشمند جدید Mijia در 25 مارس عرضه خواهد شد. پوستر رسمی حاوی تصویری از یک یادداشت شیشه‌ای Mirror Enjoy Listening است که نشان می‌دهد این محصول دارای ویژگی‌های صوتی قابل توجهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین هدفون های شیائومی در سال 2024: تعادل بین ویژگی‌ها و بودجه کاربران

مشخصات عینک های صوتی هوشمند جدید Mijia

شیائومی سال گذشته عینک صوتی هوشمند Mijia خود را با قیمت 799 یوان (تقریبا 110 دلار) با پشتیبانی از ویژگی کاهش نویز در هنگام تماس عرضه کرد. عینک های صوتی شیائومی در مجموع در پنج سبک قاب و عینک آفتابی از جمله سبک نیم فریم مربعی، سبک فول فریم موجود بود.

شیشه صوتی هوشمند Mijia سال گذشته از فناوری میدان صدای باز را معرفی کرد که قادر است جلوه صدای فراگیر 360 درجه را ارائه دهد. این محصول شیشه‌ای هوشمند با کمک هوش مصنوعی تماس‌های شما را بهبود بخشیده و با استفاده از دو میکروفون از ایجاد نویز بین مکالمه شما جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن، از اتصال دو دستگاه و یک پد لمسی 30 میلی‌متری در هر دو طرف پشتیبانی کرده که اجرای یکپارچه عملکردهای حرکتی سخت را امکان‌پذیر می‌سازد.این دستگاه دارای استاندارد IP54 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب نیز هست.

از نظر عمر باتری، این شیشه هوشمند می‌تواند 1 هفته در حالت آماده به کار، بیش از 22 ساعت در استفاده منظم و بیش از 10 ساعت با گوش دادن مداوم موسیقی یا بیش از 7 ساعت تماس دوام بیاورد. انتظار می‌رود جانشین این محصول که تنها چهار روز تا عرضه آن باقی مانده، با بهره‌وری انرژی حتی بهتر عمل کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عینک های صوتی هوشمند جدید Mijia چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر