;
coinex

فروش حواله سهند قبل از عرضه به بازار ؛ حذف اطلس و سهند از سایت فروش سایپا!

فروش حواله سهند هم در کنار دیگر حواله‌های فروش در پلتفرم‌های آگهی آنلاین قرار گرفت. سهند هنوز به بازار عرضه نشده، پس خرید حواله آن ممکن است کار درستی نباشد.

شرکت سایپا و پارس خودرو، در اقدامی مشترک خودرو سهند را ساخته و قرار است به زودی برای فروش به بازار عرضه کنند. این خودرو که فیس‌لیفتی از ساینا محسوب می‌شود، ترکیبی از خودروهای ساینا و شاهین است. در بخش بیرونی اکثر قیمت‌ها به ساینا شباهت دارد، به جزء چراغ‌های جلو که شباهت زیادی به چراغ‌های شاهین دارد. اما تفاوت اصلی در بخش داخلی خودرو است که از زمین تا آسمان با دو خودرو دیگر متفاوت است.

پارس خودرو 16 اسفند 1402 اولین طرح پیش‌فروش سهند را اغاز کرد. موعد تحویل سهند آنطور که در بخشنامه فروش این خودرو آمده بود، بین مرداد تا اسفند 1403 خواهد بود. حال افرادی که برای خرید سهند اقدام کرده بودند، حواله‌های خرید این خودرو را در پلتفرم‌های آگهی آنلاین به فروش گذاشته تا بتوانند از فروش آن سودی به جیب بزنند. فروش حواله سهند قبل از عرضه به بازار است و باید به این موضوع توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 3 فروردین 1403

فروش حواله سهند با قیمت 80 میلیون تومان

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ بود که نام‌نویسی این خودرو از محصولات شرکت سایپا رسماً آغاز شد. سهند با مبلغ پیش‌پرداخت ۲۲۴ میلیون تومان ثبت‌نام خود را شروع کرد.

با گذشت تنها چند روز پس از شروع این ثبت‌نام در حالی که هنوز عرضه این خودرو شروع نشده است برخی ثبت‌نام‌کنندگان طرح جوانی جمعیت و خودروی فرسوده اقدام به فروش حواله‌های خود کرده‌اند.

فروش حواله سهند با قیمت 80 میلیون تومان

مشاهدات آگهی‌های این فروشندگان حکایت ازآن دارد که قیمتی حدود ۷۰ الی ۸۰ میلیون تومان را برای حواله‌های خود در نظر گرفته‌اند.

حذف ناگهانی نام سهند و اطلس از سایت فروش سایپا

با اینکه مدتی قبل طرح‌های فروش سهند و اطلس  انجام و ثبت‌نام‌ها به پایان رسیده است، حال خبر رسیده که نام این دو خودرو جدید سایپا از سایت فروش سایپا حذف شده است.

با وجود این که به نظر می‌رسید ظرفیت فروش این خودروها تکمیل نشده بود اما به ناگهان نام این خودروها از سایت فروش اینترنتی سایپا حذف شد.

مبلغ پیش‌پرداخت برای خودروی اطلس ۱۹۹.۸ میلیون تومان و برای خودروی سهند ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود.

هنوز مشخص نیست که علت توقف فروش این خودروها چیست. باید منتظر ماند و دید آیا سایپا برای این ماجرا توضیحی دارد.

فروش حواله سهند با قیمت 80 میلیون تومانشرایط فروش سهند  اطلس

در ادامه شرایط فروش این خودروها که در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ اعلام شد آورده شده است.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص خرید و فروش حواله خودرو در بازار چیست؟ به نظر شما حذف سهند و اطلس از سایت فروش سایپا چه دلیلی دارد؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    پس چی شد؟؟؟؟؟قراربود جلوی دلال بازی رو بگیرید که تورم حبابی بوجود نیاد،،الان برای خرید وفروش حواله باقیمتهای فضایی مجوز صادرمیکنید؟؟آخه شماها چیتون درست بوده که این یکی درست باشه

    پاسخ

    ببین لگن برای ما چه قیمتی گرفته

    پاسخ

    چ گناهی کردیم اینجا گیر افتادیم

    پاسخ

    ایران و ایرانی بودن لیاقت میخواد که تو و امثالت ندارند

    پاسخ

    تو واقعا *** که اعتراض درست یه شهروند دیگه رو اینطوری جواب میدی

    پاسخ

    این دیگه چ کشوریه خدایی دیگه کم کم وقت انفجار زودپزه

    پاسخ