;
coinex

گوشی شیائومی Civi 4 Pro در اولین عرضه رکورد فروش نسل قبلی خود را شکست

گزارش‌هایی منتشر شده از ورود یک دستگاه میان‌رده محبوب به بازار خبر می‌دهد. گوشی شیائومی Civi 4 Pro در اولین عرضه رکورد فروش نسل قبلی خود را شکست.

شیائومی Civi 4 Pro خود را به عنوان اولین گوشی مجهز به چیپست Snapdragon 8s Gen 3 و دوربین‌های مارک لایکا معرفی کرد. این گوشی یک ارتقاء بزرگ نسبت به میان رده های نسل قبلی خود دریافت کرده  و همین موضوع باعث شده موفقیت بزرگی در میان طرفداران چینی به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی Civi 4 Pro درعرض 10 دقیقه رکورد فروش را شکست

این شرکت فاش کرد که دستگاه جدید در 10 دقیقه اول فروش 200 درصد، دستگاه‌های بیشتری را در مقایسه با کل روز اول فروش Civi 3 ثبت کرده است.

Civi 4 Pro با یک AMOLED 6.55 اینچی با Gorilla Glass Victus 2 در بالا و دو دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو وارد بازار شد. دوربین‌های سه گانه در پشت 50 مگاپیکسل اصلی، 50 مگاپیکسل پرتره با زوم اپتیکال 2 برابر و زاویه فوق عریض 12 مگاپیکسل هستند. همه این قابلیت‌ها باعث بوجود آمدن چنین دستگاه منحصر به فردی شده است.

رنگبندی و قیمت شیائومی Civi 4 Pro

شیائومی Civi 4 Pro با سه ترکیب حافظه و حداقل هفت گزینه رنگی راه‌اندازی شد. قیمت اولیه 2999 یوان (415 دلار / 380 یورو) بود، اما هنوز مشخص نشده که آیا این تلفن در خارج از چین، با نام لایت یا بدون نام لایت تولید می‌شود یا نه.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر