;
coinex

تماشا کنید؛ گلکسی A55 به سادگی قابل تعمیر است [+ویدئو]

یک منبع قابل اعتماد ویدئویی از گوشی میان‌رده و اقتصادی سامسونگ منتشر کرده که ما را با زوایای دیگری از این دستگاه آشنا میکند. همچنین این ویدئو مشخص می‌کند که گلکسی A55 به سادگی قابل تعمیر است.

اگر قصد خرید گلکسی A55 را دارید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا باید به سراغ دستگاه بروید یا نه. حتی اگر فقط قصد دارید بدانید اگر مشکی برای شما پیش آمد چگونه می‌توانید این دستگاه اقتصادی را تعمیر کرده یا برای آشنایی با قسمت داخلی این دستگاه کنجکاو هستید ما قصد داریم که به شما کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: مقایسه عکاسی گوشی های سامسونگ و شیائومی ؛ برتری با کدام است؟

گلکسی A55 خود را چگونه تعمیر کنیم؟

PBKReviews ویدئویی از گلکسی A55 منتشر کرده است. این ویدئو علاوه بر اینکه بسیاری از چیزهای جالب را در مورد دستگاه فاش می‌کند، ما را در تعمیر این دستگاه نیز راهنمایی می‌کند.

اولین نکته‌ای که در این ویدئو توجه ما را به خود جلب کرده این است که لنزهای دوربین‌های عقب قابل تعویض هستند، به این معنی که اگر آن‌ها ترک خوردند، لازم نیست کل پنل پشتی را تعویض کنید.

دوم، باتری دارای یک زبانه کششی است که جدا کردن بسته را از دستگاه در حین تعویض آن با یک باتری جدید آسان‌تر می‌کند. سومین و جالب ترین مورد، هیت سینک در گلکسی A55 بسیار بزرگتر از گلکسی A54 است. سامسونگ ادعا کرده بود که گوشی جدید دارای سیستم خنک کننده 70 درصد بزرگتر از مدل قبلی خود خواهد بود و همینطور به نظر می‌رسد. بنابراین جای تعجب نیست که گوشی حتی تحت بار کامل هم بیش از حد گرم نمی‌شود.

چیزی که ما از این ویدیو متوجه شدیم این است که گلکسی A55 بسیار خوش ساخت بوده و به راحتی تعمیر می‌شود. به همین دلیل امتیاز 8.5 از 10 را برای تعمیر پذیری به آن داده شده است.

بیشتر بخوانید:

لطفا نظر خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را تکراتو دنبال کنید.

منبع:sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر