coinex
راهنمای خرید تکراتو

قاب‌های آیفون 16 برآمدگی عمودی دوربین را نشان می‌دهند [+تصویر]

طی چند روز گذشته تصاویر زیادی از طراحی اولیه آیفون 16 منتشر شده اما امروز تصاویر جدیدی فاش شده که قاب‌های آیفون 16 را با برآمدگی عمودی دوربین نشان می‌دهد.

چند روز پیش اولین تصاویر از قاب‌های آیفون 16 در حالی که دکمه Capture را در کنار آن نشان می‌داد، منتشر شد. اکنون تصویر جدیدی فاش شده که مشخص می‌کند مدل‌های غیر پرو نیز به همین شکل خواهند بود. تصاویر فاش شده قاب‌های جدیدی که برای مدل‌های وانیلی آیفون 16 پلاس و آیفون 16 در نظر گرفته شده را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: سری آیفون 16 احتمالا باتری‌های بزرگتر و ظرفیت بیشتر عرضه خواهد شد

این تصاویر شایعه‌هایی که راجع طراحی جزیره دوربین آیفون 16 و آیفون 16 پلاس آینده وجود داشت را تایید می‌کند. همانطور که می‌بینید، این دو سنسور دیگر به صورت مورب در یک شکل مرکب قرار نخواهند گرفت و قرار است زیر یکدیگر در یک برآمدگی عمودی دوربین قرار بگیرند و دکمه فلاش LED نیز در سمت راست برآمدگی مذکور قرار گرفته است. همچنین آخرین نمونه‌های اولیه برای مدل‌های غیر پرو آیفون 16 دارای دو حلقه مجزا برای دو دوربین هستند که در یک سطح برجسته به شکل قرص قرار گرفته‌اند.

قاب‌های آیفون 16 برآمدگی عمودی دوربین را نشان می‌دهند

به نظر می‌رسد اپل برای طراحی مدل‌های جدید خود از آیفون X الهام گرفته است اما هدف از این بازآرایی این است که دو گوشی که در پاییز امسال عرضه می‌شوند، بتوانند از ضبط ویدیوی فضایی پشتیبانی کنند.

آیفون 16 و آیفون 16 پلاس همچنین دکمه اکشن را از آیفون 15 پرو قرض گرفته و دکمه عکسبرداری حساس به فشار را که برای آیفون 16 پرو نیز شایعه شده است، در اختیار دارند.

البته در نظر داشته باشید که آیفون های جدید در مراحل اولیه طراحی هستند و ممکن است تا سپتامبر که عرضه می‌شوند، کاملا تغییر کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی جدید قاب‌های آیفون 16 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر