coinex
راهنمای خرید تکراتو

مرگ ومیر تصادفات جاده ای ایران در نوروز ۱۴۰۳ بیشتر از کشته شدگان جنگ اوکراین و اسراییل و حماس است

تعطیلات نوروزی به پایان رسید اما گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مرگ ومیر تصادفات جاده ای ایران در نوروز 1403 بیشتر از کشته شدگان جنگ اوکراین و اسراییل و حماس است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، تصادفات جاده ای منجر به کشته شدن 640 نفر از هموطنان شده است. جالب است بدانید طی 14 روز گذشته و بین جنگ اوکراین و روسیه تنها 210 نفر جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: افزایش جریمه ها چه تاثیری بر کاهش تصادفات دارد؟

در همین ایام و در جنگ میان اسرائیل و حماس که به سوریه هم کشید حدودا 370 نفر کشته شده اند اما در ایران فقط حوادث جاده ای جان 640 نفر را گرفته است که آمار عجیب و نگران کننده ای به نظر می‌رسد.

در واقع می‌توان گفت که تخلفات رانندگی و مرگ ومیر تصادفات جاده ای ایران در نوروز ۱۴۰۳ بیشتر از کشته شدگان جنگ اوکراین و اسراییل و حماس است. هنوز نمی‌توان گفت که خودروهای بی کیفیت یا جاده های غیر استاندارد باعث بوجود آمدن چنین نتایج مرگ باری شده است. شاید هم بی احتیاطی در حین رانندگی موجب چنین حوادثی شده اما هر چه که هست بالاتر رفتن کشته شدگان در هر سال نگران کننده به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مرگ ومیر تصادفات جاده ای چیست؟لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر