coinex
راهنمای خرید تکراتو

احتمالا سامسونگ گلکسی اس 25 با چیپست اگزینوس عرضه نخواهد شد

گرچه سامسونگ بهبود تراشه‌های اگزینوس خود را از مدت‌ها پیش شروع کرده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالا سامسونگ گلکسی اس 25 به چیپست اگزینوس مجهز نخواهد شد.

تصمیم جدید سامسونگ برای بازگرداندن چیپست اگزینوس در سری گلکسی اس 24 خود، کاربران را نگران کرد. همانطور که می‌دانید سری گلکسی اس 23 دارای تراشه قدرتمند اسنپدراگون بود که مورد استقبال هم قرار گرفت؛ اما امسال، سامسونگ یک ترکیب جدید بین چیپست‌های اگزینوس و اسنپدراگون را برای گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس در نظر گرفته است. با این وجود گلکسی اس 24 اولترا هنوز موقعیت خود را حفظ کرده و در تمامی بازارها با تراشه اسنپدراگون عرضه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: بررسی A55 سامسونگ؛ موشکافی سیستم، دوربین، باتری و عملکرد

شایعات زیادی در مورد اینکه سامسونگ  گلکسی S25 خود را در سال آینده با اگزینوس ارائه کند، وجود دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این شرکت در حال اعمال تغییرات اساسی در چیپست‌های اگزینوس خود بوده و گلکسی S25 برای نمایش نتایج، انتخاب شده است. با این‌حال هیچ چیز قطعی نیست.

شایعات قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ ممکن است از چیپست جدید Exynos 2500 تنها در سری گلکسی S25 استفاده کند. همچنین گفته شده که چیپست‌های جدید عملکرد بهتری را ارائه می‌دهند؛ زیرا شرکت تیم جداگانه‌ای را برای بهینه‌سازی تراشه پیشرفته بعدی راه‌اندازی کرده است.

با این حال، آخرین اخبار نشان می‌دهند که سامسونگ در سال آینده وضعیت موجود را حفظ کرده و همان تقسیم‌بندی اگزینوس و اسنپدراگون را که ما از سری پرچمدارانش انتظار داشتیم، انجام دهد.

این احتمال نیز وجود دارد که اسنپدراگون 8 نسل 4 برای گلکسی تنها به گلکسی اس 25 اولترا محدود شود، در حالی که سایر مدل‌های این خط دارای چیپست اسنپدراگون و اگزینوس 2500 هستند؛ اما به یاد داشته باشید که این اخبار هنوز به طور رسمی تائید نشده.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره چیپست اگزینوس چیست؟ به نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر