;
coinex

آیا مدیریت پلتفرم هایی چون دیجی کالا و فیلیمو حکومتی خواهد شد؟

مدیریت پلتفرم های پر مخاطبی مانند دیجی کالا و فیلیمو عوض می‌شوند. سردربیر روزنامه کیهان عقیده دارد بهتر است مدیریت آنها را به افرادی بسپاریم که خدمتگذار نظام هستند.

دیجی کالا و اتفاقاتش چندوقتی است که خبر ساز شده. اکنون حسین شریعتمداری سردبیر روزنامه کیهان از تغییرات جدیدی خبر داده است. او اعلام کرد:«  خوشبختانه قرار است پلتفرم‌هایی مثل فیلیمو، دیجی کالا،اسنپ و… را از افراد فعلی بگیرند و به افراد دیگری بدهند که در خدمت نظام باشند.»

بیشتر بخوانید: هدفگذاری گلرنگ برای تصاحب کامل تپسی ؛ فرصت خوب برای سهامداران خُرد!

حسین شریعتمداری پیش تر هم نظراتی در قسمت یادداشت روزنامه کیهان مبنی بر مدیریت سکوها بیان کرده بود. او نوشت:«  مدیریت سکوها باید به مراجع تحت نظارت مستقیم مراکز ذی‌ربط واگذار شود.سکوهای مجازی در حالی به یک دولت موازی تبدیل شده و قوانین جاری نظام را زیر پا می‌گذارند، که از خود هیچ سرمایه‌ای به میدان نیاورده‌اند. اسنپ حتی یک خودرو نیز از خود به میان نیاورده و از خودروهای مردم جویای کار بهره می‌برد. دیجی‌کالا و ازکی دلال هستند و از امکانات نظام در این دلالی سود می‌برند. روبیکا، فیلیمو، نماوا و… نیز حال و روز مشابهی دارند. کدام نظام حکومتی، یک دولت موازی را در درون خود تحمل می‌کند؟!»

اما گفته های جدید سردبیر کیهان کاملا تایید می‌کند که مدیریت پلتفرم ها در حال تغییراست.

شریعمتداری توضیح داد:«: امروزه پلتفرم‌ها (سکوهای مجازی‌) تقریباً در سراسر دنیا به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی مردم تبدیل شده‌اند. بسیاری از فعالیت‌های تجاری، خریدهای روزمره، نقل و انتقال درون و بیرون شهری، ارسال بار و کالا، کسب برخی اطلاعات ضروری و تامین ده‌ها نیاز دیگر مردم از طریق این سکوها تامین می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مدیریت پلتفرم های دیجی کالا و فیلیمو چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر