coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

احتمالا ریلمی GT Neo6 SE هفته آینده عرضه خواهد شد

اطلاعات جدیدی منتشر که نشان می‌دهند ریلمی GT Neo6 SE موفق به گواهینامه TENAA شده. همچنین مشخص شد که این دستگاه هفته آینده عرضه خواهد شد.
مدیر ارشد بازاریابی ریلمی اعلام کرد این برند در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند ریلمی GT Neo6 SE در هفته آینده است. این گوشی هفته گذشته موفق به دریافت گواهینامه TENAA شد و تقریبا قبل از عرضه کارهای نهایی خود را در چین تکمیل کرد.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه ریلمی C65 مشخص شد

مشخصات ریلمی GT Neo6 SE

لیستی که در وب سایت رگولاتوری چینی ارائه شده، عکس هایی از همه طرف و مشخصات این دستگاه را ارائه کرده که بار دیگر نشان می‌دهد که ریلمی GT Neo6 SE اولین گوشی این شرکت است که با چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 عرضه می‌شود.

این گوشی یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED داشته و انتظار می‌رود یک پنل BOE 8T LTPO با وضوح بین Full HD+ و QHD+ داشته باشد. سازنده وعده حداکثر روشنایی 6000 نیت را داده که در این صورت با یک صفحه نمایش بسیار روشن مواجه خواهیم بود.

این گوشی هوشمند با شماره مدل RMX3850 دارای حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 وات و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی با اندروید 14 و رابط کاربری Realme UI 5 راه اندازی شود.
برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که GT Neo6 SE در سطح جهانی با نام Realme GT 6 عرضه خواهد شد با این حال باید منتظر تائید رسمی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران ریلمی GT Neo6 SE تکراتو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر