coinex
راهنمای خرید تکراتو

تخت گاز حواله های خودرو با فروش حواله پراید وانت ؛ 255 میلیون تومان ناقابل!

در ادامه دالان مخوف حواله‌های خودرو می‌رسیم به فروش حواله پراید وانت که به طرز غیرقابل باوری تا 255 میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شده است.

بازار خودرو دیگر فقط به فروش خودرو معطوف نمی‌شود، چرا که حالا دست دلالان بازتر شده و حواله‌های فروش دست پرتر را دارند. دولت برای بازگشت آرامش به بازار خودرو و کوتاه کردن دست دلالان از این بازار، سامانه یکپارچه را راه‌اندازی کرد و همه خرید و فروش‌ها توسط همه خودروسازان ایرانی را به این سامانه منتقل کرد. از سال 1401 که این سامانه راه‌اندازی شد، امید داشتیم که دلالی خودرو پایان یافته و کسی نمی‌تواند نظم بازار را برهم بزند. اما همه این افکار خیال باطل بود و خیلی زود مشخص شد که سامانه یکپارچه، بستر مناسب‌تری برای خرید و فروش حواله خودرو است و سودجویان با روش‌های مختلف اقدام به فروش حواله خودرو کردند.

تاکنون بارها از خرید و فروش حواله‌ خودروهای مختلف در تکراتو خبر داده‌ایم. حواله فروش خودروهای داخلی، خارجی، وارداتی و اسقاطی بارها در پلتفرم‌های آگهی به فروش گذاشته شده‌اند. حال در ادامه همین روند به فروش حواله پراید وانت هم رسیده‌ایم که تا 255 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و دست بر قضا افرادی هم هستند که این حواله‌ها را خریداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: فروش حواله سهند قبل از عرضه به بازار ؛ حذف اطلس و سهند از سایت فروش سایپا!

فروش حواله پراید وانت به قیمت 255 میلیون تومان

حواله فروشی خودرو مورد عجیبی نیست و برای انواع خودروهای داخلی، وارداتی و جانبازان انجام می‌شود.

اما حالا پای ارزان‌ترین خودروی بازار به بحث فروش حواله باز شده است. حواله پراید وانت در بازار با قیمت‌های عجیبی به فروش می‌رسد.

قیمت حواله‌های پراید وانت در فضای مجازی بین ۲۵۰ تا ۲۵۵ میلیون تومان است.

فروش حواله پراید وانت به قیمت 255 میلیون تومان

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص فروش خواله پراید وانت با این قیمت بالا چیست؟ لطفاً نظرات خود را در این خصوص برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر