coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی جدید اندروید 15 عمر باتری دستگاه را افزایش می‌دهد

اندروید 15 در حال آماده شدن است تا مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ترفندهای جدید را به گوشی‌های اندرویدی بیاورد. روز گذشته مشخص شد که این به‌روزرسانی، امنیت حریم خصوصی شما را تضمین می‌کند و حالا اخبار نشان از ویژگی جدید اندروید 15 دارد که سلامت باتری را تضمین می‌کند.

اندوید 15 احتمالا گزینه جدیدی را برای تنظیمات زمان‌بندی صفحه نمایش معرفی کند که سلامت باتری شما را افزایش می‌دهد. میشال رحمان، متخصص اندروید در Android Authority، رشته‌هایی را مشاهده کرد که اشاره‌ای به یک ویژگی بازنگری تطبیقی ​​جدید در دومین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 15 دارد. این رشته‌ها توضیح می‌دهند که قابلیت جدید باعث می‌شود «اگر از دستگاه خود استفاده نمی‌کنید به‌طور خودکار صفحه‌تان را زود خاموش می‌کند.»

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 15 امکان مخفی کردن برنامه‌ها را فراهم می‌کند

تضمین سلامت باتری با ویژگی جدید اندروید 15

گرچه هنوز مشخص نیست که اندروید چگونه متوجه عدم استفاده از دستگاه می‌شود، اما احتمالاً معیاری هوشمندانه‌تر از برخورد لمسی را ملاک قرار می‌دهد. حتی این احتمال وجود دارد که از دوربین جلوی دستگاه شما، برای اطمینان از اینکه کار شما تمام شده است استفاده کند.

جالب اینجاست که این رشته‌ها در زیر com.google.* یافت می‌شوند، که به گفته رحمان، نشان می‌دهد که ویژگی زمان‌بندی تطبیقی ​​احتمالاً به‌عنوان یک ویژگی انحصاری با گوشی‌های Pixel آغاز خواهد شد. با این حال، درست مانند ویژگی توجه به صفحه که با پیکسل 4 قبل از در دسترس قرار گرفتن در سایر گوشی‌های هوشمند عرضه شد، ممکن است الگوی عرضه مشابهی را برای این ویژگی جدید نیز مشاهده کنیم.

با ویژگی جدید تایم اوت تطبیقی ​​در اندروید 15، می‌توانید بدون نگرانی بیش از حد در مورد امنیت، از زمان‌بندی طولانی‌تر صفحه نمایش لذت ببرید. سیستم عامل هوشمندانه صفحه نمایش شما را خاموش کرده و پس از اتمام کار با دستگاه، آن را قفل می‌کنداین قابلیت باعث صرفه جویی در مصرف باتری شما می‌شود هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی عرضه می‌شود اما می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که به زودی تصویر واضح‌تری از این ویژگی داشته باشیم زیرا گوگل به انتشار نسخه‌های پیش‌نمایش اندروید 15 ادامه می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود گوگل در خلال کنفرانس I/O خود که قرار است در 14 مه برگزار شود، جزئیات بیشتری درباره Android 15 ارائه کند. برخی از ویژگی‌ها و تغییرات مورد انتظار شامل یک فضای خصوصی جدید برای برنامه‌های حساس، به‌روزرسانی‌های نوار وضعیت و گزینه‌های اضافی است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره ویژگی جدید اندروید 15 و افزایش سلامت باتری چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر