coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایلان ماسک به زودی اولین تاکسی رباتیک تسلا را معرفی می‌کند

در یک اعلامیه جدید از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایلان ماسک اعلام کرد که اولین تاکسی رباتیک تسلا ، در تاریخ ۸ آگوست (18 مرداد) به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد. این خودروی خودران مبتنی بر پلتفرم نسل بعدی تسلا خواهد بود.طبق گزارش رویترز، تسلا تصمیم به لغو عرضه خودروی ارزان قیمت خود برای تمرکز بر تاکسی رباتیک گرفته است.

بیشتر بخوانید: 

اولین تاکسی رباتیک تسلا به زودی عرضه می‌شود؟

ایلان ماسک به کارکنان تسلا اعلام کرده که او تمایل دارد به جای تولید خودروهای معمولی، به ساخت یک وسیله نقلیه خودران بپردازد که احتمالاً منجر کنسل شدن پروژه‌های دیگر خودروها خواهد شد.

ماسک از مدت‌های زیادی پیش به احتمال ساخت تاکسی رباتیک توسط تسلا اشاره کرده بود. حتی در سال 2023، او تاکسی رباتیک تسلا را بدون مشخص شدن جزئیات طراحی، معرفی کرد.

وی قبلاً بیان کرده بود که خودروهای کاملاً خودران تسلا ممکن است به‌صورت مستقل مسافربری کنند و درآمدی برای صاحبان خودرو به‌دنبال داشته باشند.

البته، موسس ومالک تسلا ماسک، بیش از حد وعده‌هایی داده که عملی‌نشده‌اند. او در سال 2019 اعلام کرد که بیش از یک میلیون خودروی تسلا با سیستم FSD (Full Self-Driving) تا اواسط سال 2020  وارد بازار خواهد شد و این سیستم به حدی پیشرفته خواهد بود که راننده می‌تواند در حین رانندگی بخوابد. اما تا به امروز، سیستم FSD هنوز به سطحی نرسیده که به‌صورت کاملاً خودران عمل کند.

بیشتر بخوانید: 

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر