coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تا 70 درصد کاهش هزینه‌های روزانه با کد تخفیف اسنپ فود و اسنپ مارکت

تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که اگر بتوانید مایحتاج روزانه خود را با قیمت کم تری تهیه کنید، تا چه میزان در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد؟ قطعاً این نوع خرید کردن می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد؛ اما سوال اصلی این است که چگونه ارزان تر خرید کنیم؟ روش‌های بسیاری برای خرید با تخفیف وجود دارد. به طور مثال می‌توانید در جشنواره‌ها و طرح‌های مختلف خرید کنید و یا محصولات مورد نیاز خود را از بین اجناسی که شامل تخفیف هستند انتخاب کنید. یکی از بهترین راه کارها برای خرید ارازن تر، خرید با کد تخفیف‌‌ است.

کد‌های تخفیف توسط فروشگاه‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. اسنپ فود و اسنپ مارک دو فروشگاه بزرگی هستند که با استفاده از تخفیف‌های جذاب آن‌ها می‌توانید خرید خوراکی‌ها، مواد غذایی، محصولات بهداشتی و … را با هزینه کم تری انجام دهید. در ادامه به طور مفصل تری درباره خدمات این فروشگاه‌ها صحبت خواهیم کرد. البته لازم به ذکر است که خرید از این مجموعه‌ها و استفاده از کد تخفیف، تنها زمانی ممکن است که شما محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. در واقع، خرید ارزان تر یکی از مزیت‌های متعدد خرید آنلاین محسوب می‌شود.

توسعه تکنولوژی و گامی‌بزرگ به سوی زندگی مدرن

قبل از این که درباره فروشگاه‌های محبوب تهیه مواد غذایی و تخفیف‌های لذت بخش آن‌ها صحبت کنیم، بد نیست نگاهی به تأثیر تکنولوژی‌های نوین بر راحت تر شدن زندگی بپردازیم. امروزه، تلفن‌های همراه مثل چوب جادو عمل می‌کنند. هر چیزی که بخواهید و هر کاری که داشته باشید را می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از این گجت‌های هوشمند حل و فصل کنید. تنها چیزی که نیاز خواهید داشت گوشی هوشمند، اپلیکیشن‌های مناسب و اتصال به اینترنت است.

یکی از خدمات کاربردی که توسعه زیر ساخت‌های اینترنتی و تکنولوژی به مردم ارائه کرد، امکان خرید آنلاین بود. دیگر نیازی نیست که برای خرید یک وسیله کوچک و یا نیاز‌های روزانه خود به مغازه‌های مختلف سر بزنید، ترافیک را تحمل کنید و زمان زیادی را هدر بدهید. با انتخاب یک فروشگاه آنلاین مناسب و یا پلتفرم‌های مخصوص فروش مثل اسنپ مارکت می‌توانید تنها در چند دقیقه به تمام فروشگاه‌های نزدیک خود دسترسی داشته باشید، محصولات بسیار متنوع از برند‌های مختلف را بررسی کنید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و در نهایت با ثبت سفارش، محصولات مورد نیاز خود را در هر محلی که هستید تحویل بگیرید. امکان استفاده از تخفیف‌های مختلف و خرید ارزان تر از دیگر ویژگی‌ها محبوب این روش خرید کردن است. با ما همراه باشید تا چند کد تخفیف هیجان انگیز را برای خرید مایحتاج روزانه تا 70 درصد ارازن تر به شما معرفی کنیم.

توسعه تکنولوژی و گامی‌بزرگ به سوی زندگی مدرن

خدمات متنوع اسنپ فود

طبیعتاً غذا یکی از مهم ترین نیاز‌های ما برای زندگی است. اسنپ فود اولین پلتفرم ایرانی است که با استفاده از آن می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از رستوران‌های اطراف خود سفارش داده و درب منزل یا هر جایی ک دوست دارید تحویل بگیرید. این سرویس پیشرفته سفارش و تهیه غذا به دلیل ارائه ایده جدید در کنار خدمات با کیفیت توانست در مدت زمان کوتاهی به یک پلتفرم محبوب تبدیل شود. پس از گذشت مدتی، خرید آنلاین از کافی شاپ‌ها، آبمیوه فروش‌ها، نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها و حتی گل فروشی‌های نزدیک به محل حضور کاربر نیز به این اپلیکیشن اضافه شد. امکان انتخاب از بین گزینه‌های متنوع با توجه به قیمت‌ها و نظرات کاربران، خرید آسان و سریع و امکان بهره مندی از تخفیف‌های متنوع اسنپ فود از بزرگ ترین مزیت‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

تخفیف‌های جذاب اسنپ فود برای خریدی لذت بخش

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، تخفیف گرفتن یکی از جذابیت‌های خرید آنلاین به شمار می‌آید. برای تجربه یک خرید لذت بخش می‌توانید از کد تخفیف اسنپ فود برای بهره مندی از خدمات متعدد این مجموعه بهره مند شوید. اگر نخستین بار است که سفارش خود را در این پلتفرم ثبت می‌کنید، به سراغ کد‌های تخفیف اولین خرید اسنپ فود بروید. این کد‌ها شامل، تخفیف اولین سفارش از رستوران‌ها، اولین خرید لبنیات، اولین سفارش گل و محصولات مختلف دیگر می‌شود. علاوه بر این، کد‌های تخفیف اسنپ فود برای خرید از رستوران‌ها و فروشگاه‌های منتخب، خرید محصولات ویژه، ارسال رایگان و خرید ارازن تر در مناسبت‌های خاص نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد تخفیف اسنپ فود را مطابق با نیاز خود و بر اساس شرایط تعریف شده برای هر کد دریافت کرده و در هنگام ثبت سفارش مورد استفاده قرار دهید.

کد تخفیف اسنپ فود، خرید اول

بسیاری از فروشگاه ها از جمله اسنپ فود تلاش می کنند تا تجربه خوبی از اولین خرید را برای کاربران خود رقم بزنند. طبیعتاً اگر شما بتوانید در اولین سفارش خود، خریدی با هزینه کم تر و مقرون به صرفه داشته باشید، تمایل بیشتری برای خرید بعدی خواهید داشت. اسنپ فود کد تخفیف اولین سفارش غذا برای تمامی رستوران ها را برای همراهان خود در نظر گرفته است. بنابراین، اگر برای نخستین بار است که محصولی را از دسته بندی های مختلف این اپلیکیشن تهیه می کنید، حتماً کد های تخفیف را بررسی کنید. شاید امکان خرید با هزینه بسیار کم تری برای شما فراهم باشد. یکی از انواع کد تخفیف اولین  خرید اسنپ فود Snapp-Food است که با وارد کردن آن روی سفارش‌های بالای 170 هزار تومان می‌توانید 60000 تومان تخفیف بگیرید.

کد تخفیف اسنپ فود از میوه تا پروتئین

برخی از کدهای تخفیف مخصوص خرید محصولات خاصی هستند. در اسنپ فود علاوه بر غذا، میوه، شیرینی، پروتئین، لبنیات، نوشیدنی، گل، غذای حیوانات خانگی، گیاهان دارویی و … را ارازن تر تهیه کنید. کدهای تخفیف اسنپ امکان خرید ارزان این دسته از محصولات را هم برای شما فراهم می کنند. این کد تخفیف اسنپ فود ممکن است برای خرید اول یا غیر اول باشد. برای همه آن‌ها هم باید حداقل خرید را در نظر داشته باشید. برای مثال، با وارد کردن کد تخفیف protein می‌توانید انواع گوشت و فراورده‌های پروتئینی را 30 هزار تومان اران تر بخرید. کد تخفیف sweet هم برای خرید ارزان تر انواع شیرینی از قنادی‌های اسنپ فود کاربرد دارد.

کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول

کد تخفیف‌های بدون محدودیت سفارش اول برای تمام کاربران به خصوص آن‌هایی که حداقل یک بار خرید کرده اند معتبر بوده و این امکان را به شما می‌دهد که خرید ارزان تری را تجربه کنید. برای مثال با کد تخفیف KSHDBKJ می‌توانید از 22 هزار تومان تخفیف بدون محدودیت سفارش اول برخوردار شوید.

کد تخفیف رستوران های منتخب اسنپ فود

خرید از رستوران های منتخب از دیگر روش‌های تخفیف گرفتن از اسنپ فود است. در این روش، برخی رستوران‌های موجود در اسنپ فود تخفیف‌هایی را روی غذاهای خود در نظر می‌گیرند. علاوه بر این، روزانه برخی رستوران‌ها در بخش فودپارتی قرار می‌گیرند و با سفارش از آن‌ها می‌توانید تا 70 درصد در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. لازم به ذکر است که برخی رستوران‌ها هم کوپن‌هایی مانند ارسال رایگان، تخفیف سفارش اول یا سالاد و نوشیدنی رایگان در نظر می‌گیرند. برای مثال، ساکنان تهران می‌توانند با کد تخفیف HJJSKDS غذای خود از رستوران‌های منتخب شهر را تا 25 هزار تومان ارزان تر خریداری کنند.

کد تخفیف رستوران های منتخب اسنپ فود

اسنپ مارکت، خریدی سریع و مقرون به صرفه

اقلام سوپر مارکتی بدون شک پر مصرف ترین محصولاتی هستند که به طور روزانه باید تهیه کنیم. در طول یک هفته ممکن است چندین بار به محصولات سوپر مارکتی جدید نیاز پیدا کنیم، طبیعتاً رفت و آمد‌های متعدد به سوپر مارکت‌ها می‌تواند برای ما عذاب آور باشد. علاوه بر این، ممکن است محصول مد نظر ما در سوپر ماکت‌ها و فروشگاه‌های اطراف موجود نباشد. در این مواقع سوپر مارکت‌های آنلاین می‌توانند بسیار مفید و کارآمد باشند. با مراجعه به یک سوپر مارکت آنلاین مثل اسنپ مارکت، همه محصولات با تنوع بالا و از برند‌های مختلف در دسترس شما خواهند بود. به این ترتیب می‌توانید خریدی سریع، آسان و مطمئن داشته باشید.

اسنپ مارکت یکی از زیر مجموعه‌های پلتفرم بزرگ اسنپ است. این فروشگاه را می‌توان حاصل همکاری اسنپ و فروشگاه‌های زنجیره‌های‌هایپر استار دانست. این همکاری موفقیت آمیز منجر به ایجاد شرایط خوبی برای خرید انواع محصولات سوپر مارکتی مانند گوشت و فرآورده‌های آن، محصولات پروتئینی مانند تخم مرغ، لبنیات، تنقلات، ادویه جات، حبوبات، ملزومات بهداشتی و شوینده‌ها، لوازم تحریر و.. شده است.

اسنپ مارکت و تخفیف‌های هیجان انگیز

با مراجعه به اسنپ مارکت علاوه بر بهره مندی از مزیت‌های متعدد خرید اینترنتی، می‌توانید کد تخفیف اسنپ مارکت را نیز مورد استفاده قرار داده و محصولات مورد نیاز خود را با صرف هزینه کم تری تهیه کنید. این کد‌های تخفیف متنوع و متعدد هستند و هر یک از آن‌ها برای استفاده در شرایط خاص و یا خرید محصولات ویژه ای تعریف شده اند. در ادامه به برخی از این کد های که باعث می شوند خرید لذت بخش تری را تجربه کنید اشاره خواهیم کرد.

کد تخفیف اسنپ مارکت اولین خرید

در اسنپ مارکت هم استقبال از خریداران جدید با ارائه کد تخفیف های جذاب و متنوع انجام می شود. با این کد تخفیف اولین سفارش شما از سوپرمارکت اسنپ ارزان تر خواهد بود. کد تخفیف 50 هزار تومانی اولین خرید اسنپ مارکت Win بوده و روی سفارشات بالای 200 هزار تومان معتبر است.

کد تخفیف اسنپ مارکت بدون محدودیت

اگر قبلاً از اسنپ مارکت خرید کرده باشید، کد تخفیف خرید اول برای شما مناسب نیست. در عوض، می‌توانید از کدی مانند nasbp2 به عنوان کد تخفیف اسنپ مارکت بدون محدودیت استفاده کرده و 35 هزار تومان تخفیف بگیرید.

جشنواره های فروش و طرح های تخفیف ویژه در اسنپ مارکت

علاوه بر استفاده از کد های تخفیف اسنپ مارکت که در سایت های معتبر در اختیار شما قرار داده می شوند، برای خرید ارزان تر از این مجموعه روش های دیگری نیز وجود دارد. به طور مثال، اسنپ مارکت طرح های مختلف را برای خرید راحت تر و ارازن تر برگزار می کند که خرید در این جشنواره ها بدون شک یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی خواهد بود. خرید در طرح نوروزی و سایر جشنوراه های مناسبتی، خرید با تخفیف در طرح بقچه، بهره مندی از امتیازات اسنپ کلاب و خرید محصولاتی که شامل تخفیف اند از جمله روش هایی هستند که برای خریدی مقرون به صرفه تر به شما کمک خواهند کرد.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر