coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش محصولات سایپا ویژه عید فطر لغو شد [+علت]

فروش محصولات سایپا ویژه عید فطر تا اطلاع ثانوی لغو شد. سایپا در این طرح 4 محصول خود را برای فروش عرضه و قرار بود از امروز ثبت‌نام آغاز شود.

شرکت سایپا 3 روز پیش بخشنامه‌ فروش ویژه عید فطر را منتشر و اعلام کرد که متقاضیان می‌توانند از روز 19 فروردین 1403 نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند. این طرح به دو صورت فروش فوق‌العاده با موعد تحویل 90 روزه و پیش‌فروش با موعد تحویل از شهریور تا بهمن 1403 بود.

در طرح فروش فوق العاده سایپا ، خودرو کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC حاضر بود و در طرح پیش فروش سایپا نیز 4 محصول شامل اطلس G، ساینا S با استانداردهای 85گانه، کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC و سهند تیپ S آماده فروش بودند که حالا هردو طرح لغو شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش آریسان 2 ویژه عید فطر ؛ ثبت نام بدون قرعه کشی [+جزئیات و قیمت]

فروش محصولات سایپا ویژه عید فطر لغو شد

سایپا با ارسال اطلاعیه‌ای در وب‌سایت فروش خود خبر از لغو طرح فروش قوق‌العاده و پیش‌فروش خود ویژه محصولات بالا را داد. در اطلاعیه سایپا متن زیر آمده است:

«مشتریان محترم، به اطلاع می‌رساند طرح‌های فروش بخشنامه‌های شماره 4333 و 6151 مربوط به شرایط فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش عید سعید فطر لغو و متعاقباً شرایط فروش محصولات اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

ظاهراً مشکلات سیستمی دلیل لغو این طرح فروش است.

فروش محصولات سایپا ویژه عید فطر لغو شد

هنوز مشخص نیست که چه مشکلی در سیستم فروش سایپا ایجاد شده که منجربه لغو طرح فروش سایپا ویژه عید فطر شده است. پس باید تا اطلاعیه‌های بعدی و یا شاید هم طرح‌فروش بعدی این شرکت منتظر ماند.

5 روز پیش و در تاریخ 14 فروردین 1403 نیز مدیران خودرو قرار بود دو محصول خود شامل تیگو 8 پرو E+ و تیگو 8 پرو مکاس IE را به صورت نقدی و اقساطی به فروش برساند. این طرح نیز مانند طرح فروش سایپا لغو و طرح دیگری جایگزین آن شد. با اینکه به صوت قطعی مشخص نیست که علت لغو طرح‌های فروش خودروسازان چیست، اما می‌توان گفت که شاید اصلی‌ترین علت آن تغییر در خودروها و یا شرایط فروش باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص لغو طرح فروش محصولات سایپا چیست؟ به نظر شما علت لغو طرح‌های فروش خودروسازان چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر