coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه ردمی پد پرو مشخص شد؛ آیا می‌تواند اولین تبلت Poco برای بازار جهانی باشد؟

صبح امروز ردمی اعلام کرد که ردمی توربو 3 را تاریخ 10 آوریل در چین معرفی خواهد کرد. این برند همچنین فاش کرده است که در همان رویداد شاهد ورود تبلت ردمی پد پرو نیز خواهیم بود. این سومین تبلت  برند Redmi است که پس از Redmi Pad و Redmi Pad SE عرضه می‌شود.

Redmi Pad Pro بر اساس گزارش‌های منتشر شده صفحه کلید ردمی پد پرو از قلم پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی دستگاه دارای دو حلقه دوربین است؛ به نظر می‌رسد لبه‌های آن دارای چهار بلندگو، یک پورت USB-C و یک جک 3.5 میلی متری صدا هستند. همچنین مشخص شده که این دستگاه در سه رنگ سیاه، سفید و بنفش روشن عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طراحی و تاریخ عرضه ردمی توربو 3 مشخص شد

طبق پست Weibo که توسط Tipster Digital Chat Stationمنتشر شده، Redmi Pad Pro دارای یک پنل LCD 12.1 اینچی است که وضوح 2.5K و نرخ نو‌سازی بالایی را ارائه می‌دهد. این گوشی با باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید مبتنی بر HyperOS وارد بازار می‌شود. این فاش کننده همچنین اعلام کرد که Redmi Pad Pro دارای یک چیپست 4 نانومتری با امتیاز AnTuTu تقریباً 650000 است. ردمی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات Pad Pro فاش نکرده است.

اکثر دستگاه‌های پوکو که در گذشته راه‌اندازی شده‌اند، نسخه‌های تغییر نام تجاری یا بهینه‌سازی شده دستگاه‌های Redmi هستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که پوکو ردمی توربو 3 را با نام پوکو F6 به بازار جهانی عرضه کند. بر همین اساس به نظر می‌رسد که Redmi Pad Pro ممکن است به عنوان اولین تبلت پوکو در بازار جهانی معرفی شود.

یک تبلت Poco برای اولین بار در پایگاه داده پلت فرم گواهینامه EEC با شماره مدل 2405CPCFBG مشاهده شد. مقامات FCC هفته گذشته یک قلم توسط پوکو را تأیید کردند که احتمالاً برای یک تبلت آینده است. هنوز هیچ مدرکی برای این گفته ها وجود ندارد اما به نظر می‌رسد اولین تبلت پوکو احتمالاً ردمی پد پرو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شم درباره ردمی پد پرو چیست؟دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر