coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی توربو 3، Air Gestures و پاک کن اشیا مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد

ردمی خود را برای رویداد فردا آماده می‌کند. پیش‌تر مشخص شد که در این رویداد که در چین برگزار می‌شود این برند گوشی هوشمند ردمی توربو 3 را در کنار ردمی پد پرو معرفی خواهد کرد. این برند قبلاً بسیاری از جزئیات سخت‌افزاری این دستگاه‌ها را تأیید کرده و اکنون جزئیاتی در مورد دو ویژگی نرم‌افزاری جالب آنبورد نیز فاش شده است. Air Gestures و پاک کن اشیا مبتنی بر هوش مصنوعی شگفتی‌های جدید توربو 3 خواهند بود.اولین قابلیت جذاب اعلام شده حرکات هوا نام دارد این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های خود را بدون لمس صفحه نمایش کنترل کنند. این ویژگی نوآورانه کار را برای کاربران هنگام استفاده از دستگاه برای وبلاگ یا گرفتن عکس یا فیلم گروهی راحت‌تر می‌کند و نوید کنترل دستگاه از راه دور را به آنها می‌دهد.

بیشتر بخوانید: با قدرتمندترین گوشی هوشمند میان‌رده جهان آشنا شوید؛ شیائومی ردمی K80

ویژگی پاک کن اشیا مبتنی بر هوش مصنوعی در ردمی توربو 3

دومین ویژگی جالب موجود، AI Magic Elimination Pro یا پاک کن اشیا است، یک ابزار ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی که به طور خودکار عناصر ناخواسته را از تصاویر حذف می‌کند. این ویژگی دقیقاً مانند پاک کن جادویی گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل کار می‌کند؛ اما از آنجایی که این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز است، این ویرایش‌ها سریع‌تر و دقیق‌تر هستند.

مشخصات سخت افزاری Turbo 3 شامل صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ تجدید 120 هرتز است. اسنپدراگون 8 اس نسل 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می‌کند.

برای عکاسی نیز احتمالا این دستگاه با یک دوربین سه‌گانه در پشت با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد Air Gestures و پاک کن اشیا مبتنی بر هوش مصنوعی قابلیت های جدید توربو 3 چیست؟  لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع:gizmochina

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر