coinex
راهنمای خرید تکراتو

به چه علت تبلیغ کولرهای گازی ممنوع شد؟

بر اساس تصمیم شورای عالی انرژی، تبلیغ کولرهای گازی به دلیل مصرف بالای انرژی و عدم سازگاری با اقلیم‌های مختلف کشور ممنوع شده است.
مدیرعامل شرکت توانیر، مصطفی رجبی مشهدی، اعلام کرده که وزارت ارشاد مسئولیت اجرای این ممنوعیت را به عهده گرفته و با همکاری دستگاه‌های مربوط، به ویژه سازمان صداوسیما، اقدامات لازم برای ممنوعیت تبلیغ این نوع کولرها را انجام خواهد داد. این اقدام به منظور مقابله با مصرف انرژی بالا و عدم تطابق با شرایط اقلیمی مختلف کشور اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: صدور مجوز فعالیت پلتفرم‌های غیردولتی ؛ دستور رسمی به سازمان ثبت اسناد

ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر، در این زمینه توضیحاتی ارائه داده که بر اساس آن، استفاده از کولرهای گازی، علاوه بر مصرف 20 میلیون کولر آبی که منجر به مصرف 10 هزار مگاوات برق می‌شود، 10 میلیون کولر گازی نیز در حال استفاده است که مصرف آن‌ها دو برابر و به 20 هزار مگاوات برق می‌رسد.

این تصمیم به منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش سازگاری با شرایط اقلیمی و محیط زیستی است. همچنین، این تدابیر می‌توانند به بهبود کیفیت هوای محیطی کشور کمک کنند و در راستای تحقق اهداف پایداری و کاهش گازهای گلخانه‌ای در نظر گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ممنوع شدن تبلیغ کولر گازی چیست؟لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر