coinex
راهنمای خرید تکراتو

آخرین بروزرسانی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در آوریل 2024 منتشر شد

هفته‌ی گذشته آخرین بروزرسانی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در آوریل 2024 منتشر شد. آخرین گوشی‌های منتخب سامسونگ با این بروزرسانی با جدیدترین تغییرات امنیتی آپدیت شده‌اند. این به‌روزرسانی با شماره ساختی که با کاراکترهای HXD1 ختم می‌شود شناخته شده است. با توجه به این که این گوشی‌ها تقریباً چهار ساله هستند، احتمالاً مدتی طول می‌کشد تا این به‌روزرسانی به گسترده‌ترین دسته از کشورها برسد و سایر کشورها را نیز در بر بگیرد.

بیشتر بخوانید: 

آخرین بروزرسانی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا

آخرین به‌روزرسانی امنیتی سری گلکسی نوت 20 که منتشر شده، 27 باگ در سیستم‌عامل اندروید و 17 باگ را در دستگاه‌های سامسونگ رفع می‌کند.

با نزدیک شدن به چهارمین سالگرد گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا، به‌روزرسانی آوریل به عنوان آخرین به‌روزرسانی‌های منتشرشده برای این دو گوشی در برنامه‌ی ماهانه خواهد بود و در سال پنجم، سامسسونگ هر سه ماه یک‌بار این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد.

برای دانلود آخرین به‌روزرسانی بر روی تلفن خود به منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و گزینه‌ی دانلود و نصب را انتخاب کنید. ممکن است برای شروع دانلود چند بار تلاش نیاز باشد. اگر به‌روزرسانی نشان داده نشود، به این دلیل است که هنوز در کشور شما منتشر نشده است، در این صورت باید بعداً دوباره بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر