coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه خودروهای وارداتی برقی مشخص شد

پس از واردات خودروهای الکتریکی به ایران، خیلی‌ها منتظر بودند که بتوانند یکی از این خودروها را داشته باشند. به نظر انتظارات به سر رسیده و قرار است عرضه خودروهای وارداتی برقی به زودی آغاز شود.

اواخر سال گذشته بود که خودروهای برقی وارداتی به کشور وارد شده و در گمرک ایران پارک شدند. پس از انجام روند واردات، بسیاری منتظر بودند که عرضه خودروهای وارداتی برقی اجرایی شود و بتوانند جزء اولین افرادی در ایران باشند که مالک یک دستگاه خودرو برقی می‌شوند. حال رئیس سازمان توسعه تجارت افزوده است که خودروهای وارداتی الکتریکی از اردییبهشت‌ماه در سامانه‌ای مجزا از سامانه یکپارچه به فروش گذاشته خواهند شد. اگرچه این اتفاق مثبت به نظر می‌رسد، اما به نظر شما حواله خودروهای وارداتی برقی با چه قیمتی فروخته خواهد شد؟

بیشتر بخوانید: اعلام اولین برنامه فروش خودروهای وارداتی 1403 ؛ فروش انواع خودروهای ژاپنی و اروپایی

عرضه خودروهای وارداتی برقی از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: «به زودی عرضه خودروهای وارداتی جدید در سامانه آغاز می‌شود. قرار است فرایند خرید خودروهای وارداتی از شرکت‌ها را تسهیل کنیم و به‌زودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام می‌کنیم.»

وی افزود:

در کنار سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه‌ای مجزا برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته‌ایم و در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای اولین‌بار فروش این دسته از خودروها را آغاز می‌کنیم که شرایط خرید به مراتب راحت‌تری را از خودروهای وارداتی دیگر دارند.

عرضه خودروهای وارداتی برقی از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود

ضیغمی تصریح کرد: «اواخر سال گذشته تیراژ قابل توجهی از خودروهای خارجی به گمرکات کشور رسیده‌اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قراردادهای جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده‌ایم.»

وی ادامه داد:

این روزها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی را در خود جای داده‌اند و به دنبال ترخیص و تحویل هرچه سریع‌تر این خودروها هستیم. به عنوان مثال گمرک بندر شهید باهنر بندر عباس، میزبان تیراژ به مراتب بالاتری از خودروهای وارداتی نسبت به دوره قبلی واردات است و از ابتدای سال جاری، حجم قابل توجهی از خودروهای برقی و بنزینی خارجی به گمرک شهید رجایی آمده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اولین طرح فروش خودروهای برقی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر