coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط تبدیل حواله ایران خودرو به دیگر محصولات فروردین 1403 [+جدول]

شرایط تبدیل حواله ایران خودرو به دیگر محصولات فروردین 1403 اعلام شد. این طرح ویژه تعهدات منتقضی شده است و زمانی محدود دارد.

شرایط تبدیل حواله ایران خودرو به دیگر محصولات فروردین 1403 از سمت این شرکت مطابق با جدولی ویژه اعلام شد. در بخشنامه فروش زیر آمده است که این طرح ویژه تعهدات منقضی شده در فروردین 1403 است که متقاضیان باید 4 نکته بسیار مهم را رعایت کنند. لازم به ذکر است که قیمت محصولات قابل تبدیل که در جدول زیر آمده است، قبل‌تر مشخص شده است و پس از انتخاب خودرو دوباره قیمت‌گذاری خواهد شد. جزئیات طرح تبدیل حواله محصولات ایران را می‌توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو فروردین 1403

شرایط تبدیل حواله ایران خودرو به دیگر محصولات فروردین 1403

نمایندگان در خصوص اطلاع‌رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

  1. این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به فروردین سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.
  2. لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش‌فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .
  3. لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت‌گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه‌التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
  4. در صورت نیاز به به‌روزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع‌رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

شرایط تبدیل حواله ایران خودرو به دیگر محصولات فروردین 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح تبدیل محصولات ایران خودرو به دیگر خودروهای این شرکت چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر