coinex
راهنمای خرید تکراتو

اعلام اولین برنامه فروش خودروهای وارداتی 1403 ؛ فروش انواع خودروهای ژاپنی و اروپایی

اولین برنامه فروش خودروهای وارداتی در سال 1403 اعلام شد. دور جدید فروش خودروهای وارداتی شامل برندهای معتبر ژاپنی، اروپایی و آسیایی می‌شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت، اولین برنامه فروش خودروهای وارداتی در سال 1403 را اعلام کرد که به واسطه آن قرار است خودروهایی از برندهای تویوتا، نیسان، هوندا و برندهای اروپایی و آسیایی به زودی به فروش گذاشته شوند.

طرح فروش خودروهای وارداتی جدید طبیعتاً از بستر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام می‌گیرد که طبق گفته ضیغمی، این سامانه فعلاً در حال به‌روزرسانی است و به زودی با قرار گرفتن لیست خودروهای وارداتی جدید، در دسترس قرار می‌گیرد.

با اتکا به گفته‌های وی می‌توان گفت که عرضه خودروهای جدید وارداتی در سامانه یکپارچه وارداتی‌ها از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود زیرا به‌روزرسانی وب‌سایت مدتی به طول می‌انجامد. ضمناً شرایط فروش خودروهای وارداتی جدید هنوز اعلام نشده و مشخص نیست که همان شرایط سال گذشته درنظر گرفته خواهد شد یا خیر. پس بهتر است تا اطلاعیه‌های بعدی منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید: طرح فروش محدود محصولات ایران خودرو فروردین 1403 [+ قیمت]

برنامه فروش خودروهای وارداتی در سال 1403 مشخص شد

به نقل از آخرین خودرو؛ مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، اعلام کرد که به‌زودی عرضه خودروهای وارداتی جدید در سامانه آغاز می‌شود. وی در این باره گفت: «در حال حاضر سامانه خودروهای وارداتی در دست به‌روزرسانی است و پس از تکمیل آن، عرضه خودروهای وارداتی جدید در سال ۱۴۰۳ از سر گرفته می‌شود».

رئیس سازمان توسعه تجارت در مورد نحوه فروش خودروهای وارداتی در سال ۱۴۰۳ گفت:

«به دنبال آن هستیم تا فرایند خرید خودروهای وارداتی از شرکت‌ها را آسان‌تر کنیم و به‌زودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام می‌کنیم. همچنین در کنار سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه‌ای مجزا برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته‌ایم و در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای اولین‌بار فروش این دسته از خودروها را آغاز می‌کنیم که شرایط خرید به مراتب راحت‌تری را از خودروهای وارداتی دیگر دارند».

مهدی ضیغمی در مورد روند واردات خودرو گفت: «خوشبختانه روند ورود خودروهای خارجی به کشور در شرایط خوبی قرار دارد و در حال حاضر به دنبال آن هستیم که فرایند ترخیص و تحویل خودروها به مشتریان را سریع‌تر کنیم. از اواخر سال گذشته تیراژ قابل توجهی از خودروهای خارجی به گمرکات کشور رسیده‌اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قراردادهای جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده‌ایم. این روزها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی را در خود جای داده‌اند و به دنبال ترخیص و تحویل هرچه سریع‌تر این خودروها هستیم. به عنوان مثال گمرک بندر شهید باهنر بندر عباس، میزبان تیراژ به مراتب بالاتری از خودروهای وارداتی نسبت به دوره قبلی واردات است و از ابتدای سال جاری، حجم قابل توجهی از خودروهای برقی و بنزینی خارجی به گمرک شهید رجایی آمده‌اند».

رئیس سازمان توسعه تجارت در پایان گفت:

«تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا سامانه فروش خودروهای وارداتی و سامانه فروش خودروهای برقی در اردیبهشت‌ماه اولین عرضه سال ۱۴۰۳ را انجام دهند. در عرضه‌های پیش رو در کنار عرضه خودروهای قبلی محصولات جدید تویوتا، هوندا، نیسان و… حضور دارند و در سامانه خودروهای برقی هم محصولات تمام الکتریکی از نشان‌های معتبر اروپایی و آسیایی به فروش خواهند رسید».

بیشتر بخوانید:

لطفاً دیدگاه خود را درخصوص اولین طرح فروش خودروهای وارداتی در سال 1403 در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر