coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلت پد پوکو به زودی روانه بازار خواهد شد؛ [+مشخصات]

به تازگی، یک تبلت پد پوکو با شماره مدل 2405CPCFBG توسط سازمان مجوزدهی اتحادیه اروپا (EEC) تأیید شده که شرکت توسعه‌دهنده نیز آن را طی اعلامیه‌ای تائید کرده است.در حالی که طرفداران پوکو منتظر سری گوشی‌های Poco F6  هستند شایعه‌هایی منتشر شده که خبر می‌دهند گوشی‌های Poco F6 و F6 Pro احتمالا در ماه مه در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد. یکی از اعلامیه‌های مهم دیگر این برند، معرفی اولین تبلت خود است. کاپر اسکرزیپک افشاگر حوزه تکنولوژی پستی در اپ ایکس منتشر کرده که نشان می‌دهد که این تبلت هنگام ورود به بازار احتمالا با نام پد پوکو عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات تبلت پد پوکو

این افشاگر فاش کرد که تبلت Poco با شماره مدل 2405CPCFBG به نام پد پوکو در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این تبلت Poco که ممکن است نسخه ری برند شده‌ی  Redmi Pad Pro باشد، همان مشخصات را خواهد داشت. انتظار می‌رود این تبلت با یک صفحه نمایش IPS LCD 12.1 اینچی با وضوح 2.5K و نرخ تازه‌سازی 120Hz عرضه شود. این تبلت با چیپ Snapdragon 7s Gen 2 احتمالا دارای حداکثر 8 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 10،000mAh با شارژ سریع 33W باشد.

همچنین گفته شده که دوربین‌های پشت و جلو هر دو 8 مگاپیکسلی خواهند بود. بعلاوه اینکه احتمال دارد این تبلت از سیستم عامل Android 14، جک صوتی 3.5 میلیمتری و چهار بلندگو استفاده کند.

در خبرهای مرتبط، تبلت Redmi Pad Pro در کنسول Google Play ظاهر شده است که نشان می‌دهد عرضه جهانی آن نزدیک است. گزارش دیگری ادعا می‌کند که نسخه 5G تبلت Redmi Pad Pro با شماره مدل 24074RPD2G (جهانی) / 24074RPD2I (هند) / 24074RPD2C (چین) و نام کد (روان، ruan) نیز در حال تولید است. این نسخه دقیقاً همان مشخصات نسخه Wi-Fi  را دارا خواهد بود، اما اتصال 5G را نیز ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر