coinex
راهنمای خرید تکراتو

رای متهمان رمزارز کینگ مانی صادر شد

پرونده رمزارز کینگ مانی بالاخره تعیین تکلیف و حکم 4 نفر از متهمان صادر شد. کینگ مانی یک ارز دیجیتال جعلی و تقلبی است که توسط کلاهبرداران طراحی شده است.

مدتی می‌شود که رمزارزی تحت عنوان رمزارز کینگ مانی در کشور جولان می‌دهد و با اسم درخور توجهی که دارد، افرادی را به سمت خود می‌کشاند. باید بدانید که این ارز دیجیتال جعلی است و به دست افراد کلاهبردار طراحی و ساخته شده است. حال پس از دستگیری متهمان این پرونده، حکم قطعی صادر شده و این افراد باید حبس‌های طویل‌المدتی را پشت سر بگذازند. گفتنی‌ست که این پرونده در دسته پرونده‌های کثیرالشاکی قرار می‌گیرد، به این دلیل که افرادی زیادی قربانی شده و از عاملان تشکیل کینگ مانی شکایت کردند.

بیشتر بخوانید: حمله کلاهبرداران به اپلیکیشن شاد ؛ اطلاعات خود را به جایی ندهید

متهمان پرونده رمزارز کینگ مانی به تحمل حبس طولانی مدت محکوم شدند

علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: «پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضائی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رأی کرد.»

متهمان پرونده رمزارز کینگ مانی به تحمل حبس طولانی مدت محکوم شدند

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد:

بر اساس رأی صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هرگونه رمز ارز به مدت دو سال محکوم شد.

وی در ادامه اظهار کرد: «همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.»

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رأی دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد:

پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص این پرونده و خرید و فروش ارزهای دیجیتال جعلی چیست؟ آیا شما درگیر اینگونه کلاهبرداری شده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر