coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت پژو پارس 150 میلیون تومان افزایش یافت!

قیمت پژو پارس امروز رسماً 150 میلیون تومان افزایش یافته است. این افزایش قیمت در صورتی است که سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد قضایی با افزایش‌دهندگان قیمت خودروهای ثبت‌نامی خبر داده بود.

2 روز پیش محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی صراحتاً اعلام کرد که در صورت افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی توسط خودروسازان، مصداق گران‌فروش است و پرونده به مراجع قضایی ارسال خواهد شد. حال پس از 2 روز می‌بینیم که انگار ایران خودرو به این هشدار توجهی نکرده و قیمت پژو پارس را تا 150 میلیون تومان افزایش داده است.

لازم به ذکر است که این افزایش قیمت همزمان شده با صدور بخشنامه‌ جدید پژو پارس ویژه متقاضیان اولویت‌بندی شده در زمستان 1402 و این افراد حالا بابد به جای 294 میلیون تومان، 445 میلیون و 742 هزار تومان برای تحویل خودرو خود به فروشنده پرداخت کنند. چرا تا به این حد تناقض در صحبت‌های مسئولین کشور وجود دارد؟ چرا وضعیت خودرو و قیمت خودرو و زیاده‌خواهی خودروسازان کنترل نمی‌شود؟

بیشتر بخوانید: تولید روزانه پژو پارس افزایش یافت؛ روزانه 700 دستگاه!

افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس!

سرانجام پس از مدت ها تکلیف بسیاری از مشتریان پژو پارس که اولویت زمستان را برای خرید پژو پارس در سامانه یکپارچه را داشتند مشخص شد. در بخشنامه جدید صادر شده توسط ایران خودرو، قیمت جدید پژو پارس XU7P اعلام شده است. پژو پارس در فروش‌های جدید ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان قیمت دارد و موعد تحویل در بخشنامه‌های صادر شده ۶۰ روزه اعلام شده است. گفتنی است قیمت این خودرو در فروش‌های قبلی ۲۹۴ میلیون تومان بوده است و این یعنی افزایش قیمت حدود ۱۵۰ میلیونی را برای پژو پارس در کارخانه داشته‌ایم.

افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس!

ایران خودرو مدتها پیش مجوز افزایش قیمت خودروهای خود را از شورای رقابت دریافت کرده بود. اما این خودروها قرار بود قبل از پایان سال 1402 به مشتریان تحویل داده شود و اگر چنین می‌شد، خریداران می‌توانستند با 150  میلیون تومان کمتر مالک یک دستگاه خودرو پژو پارشیا شوند. ضمناً پژو پارس یکی از زیان‌ده‌ترین خودروهای ایران خودرو است و حالا با افزایش قیمت این سدان محبوب ممکن است زیان این شرکت تاحدودی جبران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزایش 150 میلیون تومانی قیمت پژو پارس چیست؟ آیا این افزایش قیمت منطقی به نظر می‌رسد؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    فقط میتونم بگم ما دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم ایشالا جنگ بشه

    پاسخ