coinex
راهنمای خرید تکراتو

ردمی پد SE به زودی عرضه خواهد شد [+مشخصات]

ردمی پد SE ابتدا با انتشار اعلامیه‌ای در ماه آگوست ظاهر و در ماه سپتامبر کاملا رونمایی شد اما با این حال تاکنون به هند راه نیافته است. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این موضوع به زودی تغییر می‌کند، زیرا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی تیزر کاملی از این محصول را به نمایش گذاشته‌اند که زمان عرضه آن را لو می‌دهد.هنوز مشخص نیست که چرا شیائومی تاکنون این محصول را به هند نیاورده اما بر اساس اخبار منتشر شده ردمی پد SE سرانجام در تاریخ 23 آوریل و همزمان با رویداد Smarter Living 2024 شیائومی معرفی خواهد شد. پد جدید ریلمی با شعار «نمایشگر درخشان. باتری تمام روز» وارد هند می‌شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی ریلمی Narzo 70x 5G فاش شد

مشخصات ردمی پد SE

در اطلاعیه این شرکت آمده که: «ردمی پد SE محصولی کاملا جدید، همراه نهایی شما برای بهره‌وری و سرگرمی بی وقفه! با صفحه نمایش درخشانی که از سپیده تا غروب شما را مجذوب خود می‌کند، همراه با یک باتری تمام روز که واقعاً در شلوغ‌ترین روزهای شما، کنارتان می‌ماند.»

Redmi Pad SE دارای صفحه نمایش لمسی LCD 11 اینچی 1200×1920 90 هرتزی با روشنایی معمولی 400 نیت، تراشه اسنپدراگون 680 در راس، 4/6/8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 18 واتی محصولی جذاب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره  تاریخ عرضه ردمی پد SE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر