coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشکل خط سبز در گوشی‌های گلکسی کدام مدل‌ها را بیشتر درگیر می‌کند؟

بعد از آخرین بروزرسانی نرم‌افزاری، بسیاری از کاربران مشکل خط سبز در گوشی‌های گلکسی را گزارش کرده‌اند. این مشکل چندین سالی می‌شود وجود دارد، با اینحال سامسونگ اقدامی مهمی در جهت رفع این باگ نکرده است.این مشکل به به حدی رایج است که بسیاری از کاربران گلکسی از اینکه دستگاهشان را بروزرسانی کنند می‌ترسند. ممکن است گوشی‌های بیشتری از این مشکل رنج ببرند، اما این مسئله صرفاً مربوط به دستگاه‌های Galaxy نیست. حتی گوشی‌های از شرکت‌های Motorola، OnePlus، Vivo و Xiaomi به نظر می‌رسد که همین مشکل را دارند، اما مشکل به طور گسترده‌ای در گوشی‌های سامسونگ وجود دارد.


بیشتر بخوانید: 


مشکل خط سبز در گوشی‌های گلکسی دوباره سامسونگ را به چالش کشیده شده است

چندین کاربر Galaxy از مشکلات مربوط به نمایشگر در گوشی‌هایشان با صفحه‌نمایش OLED شکایت کرده‌اند. پس از نصب یک به‌روزرسانی نرم‌افزار، یک خط سبز یا صورتی در گوشی‌هایشان ظاهر شده است. این مشکل محدود به چند گوشی یا مدل نیست. به نظر می‌رسد که این مشکل گسترده باشد چراکه در گوشی‌های  Galaxy A73، Galaxy M21، Galaxy M52 5G، سری Galaxy S21، Galaxy S21 FE، سری Galaxy S22 و Galaxy Z Flip 3 مشاهده شده است. برخی کاربران ادعا می‌کنند که مشکل پس از نصب One UI 6.0 یا به‌روزرسانی امنیتی آوریل 2024 به وجود آمده است.

مشکل خط سبز در گوشی‌های گلکسی کدام مدل‌ها را بیشتر درگیر می‌کند؟

این مسئله جزئی نیست، زیرا یک پنل نمایش OLED از گران‌قیمت‌ترین اجزای یک گوشی هوشمند است. بعضی اوقات، پنل OLED تقریباً نصف قیمت اصلی گوشی را تشکیل می‌دهد. حتی پس از این همه شکایت، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ هنوز یک دایره گسترده‌تر به مراکز خدمات پس از فروش صادر نکرده است تا پنل‌های نمایشگر روی گوشی‌های تحت تأثیر را به صورت رایگان تعویض کند. این باعث عدم اعتماد مصرف‌کنندگان به سامسونگ شده است.

این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی مانند پنل اولد، کابل نمایش یا اشکالی در سیستم بروزرسانی باشد، بهرحال هرچه بوده و هست، باید سامسونگ برای جلب اعتماد مجدد کاربرانش اقدام جدی کند، هرچند که تاکنون هیچ اقدامی از جانب این شرکت اعمال نشده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر