coinex
راهنمای خرید تکراتو

رنگبندی‌ و مشخصات کلیدی ویوو V30e فاش شد

وبسایتی که به منظور تائید راه‌اندازی و اعلام مشخصات کلیدی ویوو V30e ایجاد شده تائید می‌کند که این دستگاه در رنگ‌های قرمز، آبی مخملی و ابریشمی در دسترس قرار خواهد گرفت.Vivo V30e در واقع در ادامه مجموعه Vivo V30 و V30 Pro است که اضافه شده. در ادامه به بررسی مشخصاتی که در وب‌سایت تبلیغاتی ویوو V30e اشاره شده می‌پردازیم.


بیشتر بخوانید: 


مشخصات کلیدی ویوو V30e

در طراحی ویوو V30e از خطور و برش‌های متقارن و هندسی استفاده شده که این طراحی حس لوکس و شیکی را به کاربر القا می‌کند.   این دستگاه که  رنگ‌های قرمز مخملی و آبی ابریشمی در دسترس خواهد بود مجهز به یک ماژول شیک دایره‌ای شکل است که در آن دو دوربین و یک فلاش LED طراحی شده که درون آن متن نور آورا و 2x پرتره  قابل مشاهده است.

رنگبندی‌ و مشخصات کلیدی ویوو V30e فاش شد

گوشی هوشمند جدید ویوو مجهز به یک نمایشگر و پنل پشتی کمی خمیده است و دکمه‌ی خاموش/روشن/صدا در لبه سمت راستی تعبیه شده‌اند. تایید شده که Vivo V30e دارای دوربین اصلی Sony IMX882 با رزولوشن 50 مگاپیکسل است و ویژگی‌هایی مانند حالت پرتره حرفه‌ای با فاصله کانونی اولیه 50 میلی‌متری دارد.

ممکن است دوربین 50 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و گفتگوهای تصویری با فوکوس خودکار وجود داشته باشد. طبق ادعای شرکت توسعه دهنده، این دستگاه به یک باتری 5500 میلی آمپرساعتی و یک حسگر Sony IMX882 با OIS مجهز شده که تا 4 سال عمر می‌کند.

رنگبندی‌ و مشخصات کلیدی ویوو V30e فاش شد

همانطور که قبلا در گیک‌بنچ مشاهده شده این گوشی به تراشه کوالکوم اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز است که با GPU Adreno 710 و 8GB RAM  جفت و عرضه خواهد شد.

این دستگاه با سیستم عامل Android 14 و پوسته FunTouchOS اجرا می‌شود.

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر