coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نمرات اولیه گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ در بنچمارک مشخص شد

سامسونگ قصد دارد در ابتدای ماه ژوئیه امسال مجموعه بعدی از گوشی‌های هوشمند تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را راه‌اندازی کند و حالا نمرات اولیه بنچمارک این دستگاه در وب‌سایت Geekbench این هفته ظاهر شده است.بر اساس این نمره، گوشی هوشمند تاشو سامسونگ از چیپست کوالکوم اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد که خیلی هم دور از انتظار نبود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات رم گلکسی زد فلیپ 6

آنطور که قبلا گزارش شده قرار بود در گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 اسنپدراگون 8 با  8 گیگابایت رم جفت شوند، اما حالا که حقایق فاش شده می‌توان انتظار رم 12 گیگابایتی را نیز در این گوشی‌های میان رده سامسونگ را داشت. نسخه نرم‌افزاری، همانطور که انتظار می‌رود، اندروید 14 است و گوشی‌های جدید احتمالاً با رابط کاربری One UI 6.1.1 عرضه خواهند شد.

عملکرد گلکسی زد فلیپ 6 مشابه گلکسی S24 Ultra است

گلکسی Z Flip 6 توانست در آزمون GPU 15050 امتیاز کسب کند که مشابه گلکسی S24 Ultra است. Z Fold 6 کوچک‌تر است و اگر فرض کنیم که این گوشی دارای سیستم خنک‌کننده بزرگ موجود در گوشی‌های سری Galaxy S24 نیست، امتیاز عملکردی آن نسبتاً قابل توجه است. به عبارت ساده‌تر، اگر سامسونگ سیستم خنک‌کننده‌ی بزرگ‌تری در Z Flip 6 استفاده نکند، زمانی که گوشی برای مدت طولانی با حداکثر توان فعالیت می‌کند، به سرعت دچار کاهش کارایی خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی زد فلیپ 6 قرار است به نمایشگر بزرگتری نسبت به گلکسی Z Flip 5 مجهز شود و این نمایشگر احتمالا از نرخ نوسازی 20 هرتز به جای 60 هرتز بهره‌مند خواهد بود.

شایعات دیگری نیز وجود دارند که میگویند احتمال دارد Z Flip 6 در برخی از بازارها از تراشه اگزینوس استفاده خواهد کرد. البته می‌توان امیدوار بود که این اتفاق نیوفتد و همه جا از چیپ پرقدرت Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر