coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات وان پلاس ایس 3 پرو (OnePlus Ace 3 Pro) پیش از عرضه رسمی فاش شد

ماه‌ها از زمان معرفی گوشی‌های سری ایس 3 وانپلاس می‌گذرد و این شرکت هنوز نسخه پرو را عرضه نکرده است. حال، گزارشی منتشر شده که از مشخصات وان پلاس ایس 3 پرو خبر می‌دهد.

اگر به یاد داشته باشید، در میان گوشی‌های سری OnePlus Ace 2 که سال گذشته عرضه شدند، نسخه پرو (معرفی شده در ماه آگوست)، قدرتمندترین گوشی هوشمند بود. به همین دلیل، پس از معرفی گوشی‌های ایس 3 و ایس 3V همه بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از نسخه پرو هستند.

اکنون، گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار بر روی Ace 3 Pro است. در همین راستا، افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، اطلاعاتی را درباره طراحی و مشخصات این دستگاه فاش کرده که در ادامه با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس ایس 3 پرو

بر اساس گفته‌های DCS، طراحی وان پلاس ایس 3 پرو به ویژه در پنل پشت، نسبت به پرچمداران فعلی این شرکت متفاوت خواهد بود. در پنل جلویی یک نمایشگر با لبه‌های خمیده، در پنل پشت یک قاب شیشه‌ای و در میان آنها یک فریم فلزی فلزی وجود خواهد داشت.

صفحه نمایش احتمالا از نوع اولد و با وضوح 1.5K خواهد بود. در بخش سخت افزار وان پلاس Ace 3 Pro، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به همراه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. منبع تغذیه نیز به احتمال زیاد یک باتری بزرگ با ظرفیت بالا خواهد بود.

مشخصات وان پلاس ایس 3 پرو

در پنل پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت، اما مشخص نیست که در کنار آن یک دوربین تله فوتو با زوم 2 برابر هم قرار خواهد گرفت یا خیر. لنز به کار رفته در دوربین اصلی احتمالا همان سنسور سونی IMX890 موجود در OnePlus Ace 3 / 12R خواهد بود.

علاوه بر این، DCS در پستی در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرده که وان پلاس ایس 3 Pro یک نسخه با رم 24 گیگابایتی از نوع LPDDR5x خواهد داشت. همچنین این دستگاه به احتمال زیاد دارای یک باتری دو سلولی 6000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 100 واتی خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید وانپلاس ایس 3 در هند با نام OnePlus 12R به فروش می‌رسد. گفته می‌شود که Ace 3V نیز در بازار جهانی با نام OnePlus Nord 4 شناخته خواهد شد. با این حال، از آنجایی که Ace 2 Pro در انحصار بازار چین باقی مانده است، هیچ قطعیتی در رابطه با عرضه جهانی Ace 3 Pro وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات وان پلاس ایس 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر