coinex
راهنمای خرید تکراتو

واتساپ با قابلیت‌های جدید بروزرسانی می‌شود

از بین پلتفرم‌های موجود، واتساپ بیشتر از سایرین سعی دارد به روز باشد و تجربه بهتری برای کاربران خود ایجاد کند. WABetaInfo به طور رسمی از اضافه شدن قابلیت جدیدی به نام برگه مورد علاقه خبر داده که به شما اجازه می‌دهد فرد دلخواهتان را سریع‌تر پیدا کنید.در واقع برگه مورد علاقه واتساپ به شما اجازه می‌دهد لیست مخاطبین خود را دوباره بچینید؛ اما اینبار همانطور که دوست دارید. قابلیت جدید به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبانتان را در لیست خود حذف و اضافه کنید بنابراین شما می‌توانید به سرعت و بدون نیاز به اسکرول کردن به پایین چت‌های مورد علاقه خود را پیش چشمتان نگه دارید.

البته به نظر می‌رسد زمان زیادی تا عرضه این ویژگی پیش رو داریم چرا که این قابلیت هنوز در اختیار کاربران نسخه بتا هم قرار نگرفته اما خبر خوب این است که احتمالا در اختیار کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این ویژگی‌، می‌توانید با یادگیری نحوه ایجاد تماس گروهی در واتساپ  از دیگر امکانات محبوب‌ترین اپلیکیشن پیامرسان جهان لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی برگه مورد علاقه واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر