;
coinex

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 ؛ معرفی برترین اپ‌های ایرانی و خارجی

در سفرهای داخلی و خارجی به مقاصد گوناگون، بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 می‌توانند کمک شایان توجهی برای مسافران و گردشگران باشند.

در دنیایی که ما همه کارهای مهم روزانه خود را با گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهیم، داشتن بهترین اپلیکیشن ها برای مسافران و گردشگران نیز ایده خوبی به نظر می‌رسد.

به لطف بهترین اپلیکیشن ها برای گردشگران و مسافران بسیاری از مراحل و بخش‌های سفر مانند تهیه بلیت، رزرو هتل و اقامتگاه و برنامه‌ریزی برای ایام سفر که شاید تا پیش از این روزها زمان می‌برد، حالا به سادگی در چند دقیقه با گوشی هوشمند انجام می‌شود.

با بهترین اپلیکیشن های مناسب سفر دیگر نیازی به ذخیره کردن اطلاعات مربوط به سفر یا حفظ و به خاطر سپردن آن‌ها نیز ندارید و در هر زمانی به سادگی می‌توانید در صورت اتصال اینترنت پایدار، به سهولت به اطلاعات لازم دست پیدا کنید. پس با مزایایی که برشمردیم در معرفی بهترین اپلیکیشن های گردشگری با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

با استفاده از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافران کاربران می‌توانند به سادگی به اطلاعات جامعی درباره نقاط جذاب و جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف دسترسی داشته باشند.

به طور کلی بهترین اپلیکیشن ها برای گردشگران می‌توانند مانند یک دوست و راهنمای بومی در هر شهر عمل کنند و ما را به همه مناطق دیدنی، بهترین رستوران‌ها، بهترین استراحتگاه‌ها و مواردی از این دست راهنمایی کنند. در ادامه این مطلب با معرفی بهترین اپلیکیشن های مناسب سفر و گردشگری با ما باشید.

گوگل مپ

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024
بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

گرچه نشان خود از جمله بهترین اپلیکیشن های مسیریابی محسوب می‌شود، اما وقتی بحث سفر خارجی باشد هیچ اپلیکیشنی را یارای رقابت با گوگل مپ نیست.

اساسا اپلیکیشن‌های اختصاصی گوگل با خدمات بی‌نظیر و کاربردی خود تقریبا از همه رقبا برتر هستند و گوگل مپ هم از این قاعده مستنثنی نیست. این اپلیکیشن در نمایش جزئیات مسیر و حجم ترافیک بسیار خوب عمل می‌کند و در موارد لزوم، اطلاعات مربوط به اجرای عملیات‌های عمرانی یا وقوع تصادف در خیابان‌ها را نیز اعلام می‌کند تا مسافران بتوانند بهترین مسیر را پیدا کنند.

گوگل مپ صرفا مختص رانندگان نیست و به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای گردشگران ، افراد می‌توانند از آن برای یافتن خطوط و ایستگاه‌های اتوبوسرانی یا مترو و یا پیدا کردن جاهای دیدنی هر شهر نیز استفاده کنند.

کاربران در گوگل مپ نظرات خود را درباره هر یک از خدمات شهری یا مکان‌های تفریحی که دیده باشند ثبت می‌کنند و در نتیجه با بررسی نظرات می‌توانید برای برنامه روزانه خود تصمیم‌گیری کنید.

جاباما

بهترین اپلیکیشن ها برای مسافران

جاباما از جمله بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 است که اگر قصد سفر به هر جای ایران را داشته باشید به دردتان می‌خورد. اگر در سفرهای خود همیشه با معضل تهیه اقامتگاه مواجه هستید یا اصلا به جای اجاره هتل و مسافرخانه، اجاره منازل شخصی قابل اجاره را ترجیح می‌دهید، جاباما یک اپلیکیشن برای گردشگران بسیار مناسب در این زمینه است.

در این اپلیکیشن برای مسافران امکان رزرو آنلاین هتل، سوئیت و اقامتگاه وجود دارد. اهالی شهرهای مختلف نیز در اپ جاباما می‌توانند سوئیت‌ها، ویلاها یا آپارتمان‌های شخصی خود که قصد اجاره دادن‌شان را دارند ثبت کنند.

همه خدمات اپلیکیشن جاباما رایگان است و در منوی این مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافران می‌توانید انواع اقامتگاه بومگردی، مهمانسرا، مجتمع اقامتی، ویلا، سوئیت، هتل، هتل‌آپارتمان، کلبه، متل، کاروانسرا، هاستل، خانه و آپارتمان را در دسترس داشته باشید و به مقایسه قیمت‌ها، خدمات و امکانات آن‌ها بپردازید.

نشان

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی

نشاناز جمله بهترین اپلیکیشن های مسیریابی است که به عنوان یک اپ ایرانی برای استفاده در سفرهای داخلی بسیار مناسب است. با این اپلیکیشن می‌توانید راه خود به هر مقصدی را از از نقطه‌ای پیدا کنید.

از طرف دیگر نشان به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024  به خوبی با مواردی مثل سرعت‌گیر، ایست پلیس و دوربین کنترل سرعت آشنا است و این موارد را هشدار می‌دهد. این اپلیکیشن برای مسافران در مسیریابی خود، طرح ترافیک، طرح‌های آلودگی هوا و مسیرهای ترکیبی اتوبوس و مترو را هم در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

آموزش دانلود از یوتیوب

آموزش دانلود از اینستاگرام

گوگل ترنسلیت

بهترین اپلیکیشن ها برای گردشگران

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های مناسب سفر که می‌تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد، اپلیکیشن گوگل ترنسلیت است. در گوگل ترنسلیت شما عملا به یک مترجم آنلاین رایگان دسترسی دارید که با تمام زبان‌های دنیا آشناست.

در این مورد از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024  می‌توانید سوال خود را به زبان مادری خود تایپ کرده و برگردان آن را به زبان مقصدی که تعیین می‌کنید دریافت کنید. با اینکار به سادگی می‌توانید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید یا حتی با استفاده از قابلیت پخش صوتی این اپلیکیشن، صدای متن ترجمه شده را پخش کنید و از فرد مقابل خود پاسخ دریافت کنید.

همچنین گوگل ترنسلیت می‌تواند متون روی تابلوها، پوسترها یا حتی داخل سایت‌های مختلف را نیز برای شما ترجمه کند. گرچه بهترین عملکرد این مورد از بهترین اپلیکیشن های گردشگری در حالت آنلاین انجام می‌شود، اما می‌توانید با دانلود دیکشنری زبان فارسی و افزودن آن به دیتای نرم‌افزار موبایلی خود، به صورت آفلاین و در هر شرایط زمانی و مکانی از این اپلیکیشن استفاده کنید.

دولینگو

بهترین اپلیکیشن های مناسب سفر

دولینگو نیز از جمله بهترین اپلیکیشن برای مسافران است. این اپلیکیشن به طور تخصصی برنامه‌ای برای یادگیری زبان با روش‌های ساده و مانند بازی است و با آن می‌توانید به خوبی برای مکالمات روزمره و عادی به زبانی که علاقه دارید یا به آن نیاز پیدا می‌کنید، آماده شوید.

شاید به نظر غیرعادی برسد اما اتفاقا روش آموزش زبان در برنامه دولینگو بسیار جدید و مناسب و از روش‌های تحسین‌شده به شمار می‌رود. در این مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافران با تعیین زبان هدف خود به مرور می‌توانید کلمات و عبارات و جملات دستوری را به خوبی یاد بگیرید و به قواعد زبان مدنظر خود آشنا شوید.

این برنامه با شیوه‌های مختلف و بازی‌مانند انواع تمرین‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب را ارائه می‌کند و مهارت و توانایی زبانی شما را تقویت می‌کند. دولینگو به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای گردشگران از 30 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بعد از آزمون تعیین سطح، برای طرح زبانی خود، برنامه‌ریزی مناسبی به طور بلندمدت یا کوتاه‌مدت تعریف کنید.

امداد خودرو

بهترین اپلیکیشن های گردشگری

شاید کمی بی‌ربط و عجیب به نظر برسد اما اپلیکیشن امداد خودرو نیز یک گزینه مناسب و ایده‌آل برای سفرهای داخل کشور است که در شرایطی خرابی ناگهانی اتومبیل در مسیر یکی از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 محسوب می‌شود.

معطلی در جاده‌ها و در دسترس نبودن تعمیرگاه از مهمترین مشکلاتی است که در صورت خرابی اتومبیل می‌تواند دامنگیر مسافران و گردشگران شده و شیرینی سفر را برای‌شان به تلخی بدل کند.

با برنامه امداد خودرو اما که از جمله بهترین اپلیکیشن های مناسب سفر است می‌توانید با ثبت درخواست امداد، نزدیکترین تعمیرکار به خود را پیدا کرده و مدت زمان رسیدن امداد خودرو یا موقعیت مکانی آن روی نقشه را نیز ببینید.

بیشتر بخوانید:

تبدیل پی دی اف به ورد

آموزش دلیت کردن اکانت در اپلیکیشن Threads

گوگل تریپ

اپلیکیشن برای مسافران

تا اینجای مقاله دو مورد از برنامه‌های گوگل که اپلیکیشن برای گردشگران هستند را معرفی کردیم و این هم سومی. گوگل تریپ که از نامش هم مشخص است، بی‌تردید یکی از بهترین اپلیکیشن های گردشگری است. که با آن می‌توانید پیش از سفر خود، از وضعیت آب‌وهوا، جاهای دیدنی، کافه‌ها و رستوران‌های مقصد خود آگاه شوید.

این اپلیکیشن با قابلیت جستجوی پیشرفته می‌تواند پیشنهادهایی متناسب با نیاز و سلیقه گردشگران نیز توصیه کند. نظرات و گالری تصاویر کاربران درباره جاهای دیدنی نیز از دیگر موارد قابل توجه در این برنامه است.

گوگل تریپ به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافران به صورت آفلاین نیز در دسترس است و می‌توانید اطلاعات و داده‌های سفر را در آن ذخیره کنید.

پک پوینت

اپلیکیشن برای گردشگران

پک پوینت نیز از جمله مهمترین و بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 است که با آن می‌توانید برخی از مهمترین دغدغه‌های سفری خود را رفع کنید.

اگر در زمان آماده شدن برای سفر همواره با استرس و نگرانی احتمال جاگذاشتن لوازم و یا انجام ندادن برخی کارها مواجه هستید، با استفاده از پک پوینت می‌توانید یک چک لیست مسافرتی تهیه کنید.

با این چک لیست می‌توانید متناسب با هر سفر، لیستی از آنچه که باید انجام دهید و وسایلی که باید جمع کنید تهیه کنید و با اشتراک‌گذاری چک‌لیست‌های خود، حتی آن‌ها را برای دوستان و دیگر همسفران خود هم توصیه کنید.

ایکس‌ای کارنسی

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

اپلیکیشن ایکس ای کارنسی نیز به عنوان یک ماشین حساب ارزی می‌تواند یکی از بهترین بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 باشد.

با استفاده از این برنامه می‌توانید به سادگی و بدون نگرانی از اینکه کسی سرتان کلاه بگذارد، کار تبدیل ارز کشورهای مختلف به یکدیگر را انجام دهید و در عرض چندثانیه، از آخرین نرخ ارزهای مختلف مطلع شوید.

کار با این برنامه بسیار راحت است و کافی است ارز کشور مبدا و ارز مقصد را وارد کرده و سپس گزینه تبدیل را بفشارید. این اپ را به صورت آفلاین هم می‌توانید استفاده کنید اما در بخش آفلاین فقط به ماشین حساب تبدیل دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

ضبط تماس در آیفون بدون برنامه

اپلیکیشن Airbnb

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

اپ Airbnb یکی از بهترین اپلیکیشن برای مسافران است که باید آن را نسخه خارجی اپلیکیشن جاباما دانست. این اپ مناسب افرادی است که می‌خواهند دامنه اقامتگاه‌های قابل انتخاب‌شان در مقاصد مختلف به مراتب متنوع‌تر و بیشتر باشد.

در برنامه Airbnb بیش از نیم میلیون اقامتگاه از شهرهای مختلف جهان ثبت شده و دست شما در انتخاب یک اقامتگاه مقرون‌به‌صرفه و مناسب باز است.

این برنامه به کاربر امکان می‌دهد تا محل اقامت خود را به طور دلخواه از بین گزینه‌های هتل، اقامتگاه بومگردی، کلبه جنگلی یا پنت‌هاوس انتخاب و رزرو کنید. این برنامه هم امکان ثبت اقامتگاه برای مالکان را دارد و افراد می‌توانند در آن برای اجاره دادن خانه یا اقامتگاه خود اقدام کنند.

اپلیکیشن Couchsurfing

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

برنامه Coachsurfing یکی از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 است که باید آن را یک شبکه اجتماعی گردشگری دانست. این برنامه برای افرادی که نگران هزینه‌های سفر هستند ساخته شده و در آن گردشگران می‌توانند با دوستانی از شهرها یا کشورهای دیگر دوست شده و با آن‌ها معاشرت کنند و در نتیجه در زمان سفر به شهرها یا کشورهای مختلف نگران هزینه‌های هنگفت اقامت یا نداشتن راهنما نباشند.

اپلیکیشن Coachsurfing جامعه‌ای 12 میلیون کاربری دارد که همگی عاشق سفر و از شهرها و کشورهای مختلف هستند. همچنین در این برنامه کاربران می‌توانند برای خود پروفایل اختصاصی بسازند و از تجارب سفر خود بگویند و عکس‌ها را آپلود کنند. می‌توانید در Coachsurfing یک گروه دوستی نیز بسازید.

هاستل ورلد

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

هاستل ورلد از جمله اپلیکیشن برای گردشگران بسیار مناسبی است که تخصص آن یافتن اقامتگاه‌هایی اقتصادی، ارزان و البته معمولی است. هاستل در واقع نام اقامتگاه‌های اشتراکی است که در هر اتاق آن بین 2 تا 8 تخت وجود دارد و امکاناتی چون آشپزخانه، حمام و دستشویی و غیره به طور مشترک برای تمام ساکنین هاستل استفاده می‌شود.

اپلیکیشن هاستل ورلد به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافران می‌تواند در یافتن این هاستل‌ها به افراد در نقاط مختلف جهان کمک کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های ادیت ویدیو در آیفون

ویژگی های نسخه پریمیوم تلگرام

تریپ ادوایزر

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

همانطور که از نامش پیداست، تریپ ادوایزر یکی از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 است که هم یک شبکه اجتماعی  هم یک برنامه مناسب برای سفر است. با این اپلیکیشن می‌تانید سوالات خود درباره کشور مقصد را از کاربران دیگر که تجربه سفر به آن را داشته‌اند بپرسید و از تجارب و توصیه‌های دیگران در سفر خود استفاده کنید.

به عنوان یک اپلیکیشن برای گردشگران در این برنامه امکان جستجوی رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز خرید با چند لمس ساده مهیا است و با نصب آن می‌توانید از امتیازات و نظرات کاربران دیگر هم استفاده کرده، با دقت بیشتری بهترین گزینه را برگزینید.

اپلیکیشن CDC TravWell

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

اپلیکیشن CDC TravWell یکی از بهترین اپلیکیشن برای گردشگران است که  با آن می‌توانید به خوبی از قوانین کشور مقصد خود آگاه شوید. در واقع هر کشور آداب و رسوم و فرهنگ خاص خود را دارد و آشنایی با آداب پوشش و رفت آمد می‌تواند در برخورد با مردم کشورهای دیگر بسیار مهم باشد.

از طرفی برخی کشورهای دستورالعمل‌های بهداشتی و قوانین خاصی برای سفر خارجی‌ها درنظرگرفته‌اند. مثلا ضرورت تزریق دوزهای واکسن کرونا یک فاکتور مهم در سفر به کشورهای دیگر است. با برنامه CDC TravWell شما می‌توانید از همه باید و نبایدهای سفر به کشورهای مختلف آشنا شوید.

با استفاده از CDC TravWell همچنین می‌توانید شماره تماس‌های ضروری مانند اورژانس، پلیس و غیره را در هر کشوری پیدا کنید و گزارش‌های پزشکی و داروهای مصرفی خود را هم در آن ذخیره کنید.

اپلیکیشن App in the Air

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

بعضی افراد به که عمده سفرهای خود را با هواپیما انجام می‌دهند، به اپلیکیشن App in the Air نیاز پیدا خواهند کرد. این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 برای حفظ اطلاعات سفرها و اطلاعات هویتی افراد بسیار کلیدی است و شما را از دردسر فراموشی یا گم کردن اطلاعات آسوده می‌کند.

این برنامه اطلاعات دقیق و شماره و ساعت پرواز را از ایمیل و تقویم شما استخراج می‌کند و همه موارد را به شکلی حرفه‌ای ذخیره می‌کند و شما را از وضعیت مطلع خواهد ساخت. در مجموع App in the Air یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای گردشگران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی ویژگی های iOS 17

برترین ترفندهای iOS 17 که نمی‌دانستید!

بوکینگ

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

در صورتی که قصد سفر خارجی دارید و امکان پرداخت در درگاه‌های خارجی هم برای شما مهیا است، برای رزرو هتل و اقامتگاه بهترین توصیه ممکن اپلیکیشن بوکینگ است. این برنامه از بهترین اپلیکیشن های گردشگری است از جمله مهمترین و معروف‌ترین برنامه‌های رزرو هتل و اقامتگاه است که به بیش از 640 هزار واحد اقامتی در سراسر دنیا دسترسی دارد.

شما در سایت و اپلیکیشن Booking به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن برای گردشگران می‌توانید در سراسر دنیا هر اقامتگاهی از برترین هتل‌های لاکچری تا اقامتگاه‌های معمولی را رزرو کنید.

فلایت رادار 24

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

فلایت رادار 24 یکی از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 است که در آن می‌توانید به طور لحظه به لحظه و آنلاین از آخرین جزئیات پروازهای جهان مطلع شوید. این اپلیکیشن از همه پروازها و خطوط هوایی پشتیبانی می‌کند و با آن می‌توانید جزئیات پروازها به هر مقصدی را پیگیری کنید. این برنامه یک اپ سفر بسیار جامع و کاربردی است و می‌توانید با آن مسیر و وضعیت هواپیماهایی که در حال سفر هستند را دنبال کنید.

تریپیت

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

تریپیت یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافران است که با آن می‌توانید ایمیل‌های تایید سفر را از رزرو هتل، تاییدیه پرواز، اجاره ماشین و غیره را یکجا به آن ارسال کنید و سفر را به طور خودکار برنامه‌ریزی کنید.

این اپلیکیشن برای گردشگران ایده‌آل سال‌ها است که فعال است و یک گزینه ایده‌آل برای مدیریت سفر محسوب می‌شود. این برنامه می‌تواند ایمیل شما را برای رزروها و بروزرسانی‌های سفر بررسی و نظارت کند و در صورت تمایل می‌توانید تاییدیه‌ها را به صورت دستی ارسال کنید.

در این برنامه که یکی از بهترین اپلیکیشن های گردشگری است با اتصال به اینترنت می‌توانید به هتل‌ها، پروازها، کرایه اتومبیل و دیگر موارد دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه‌های ساخت میم 2023

بهترین برنامه های ساخت گیف در اندروید و iOS

سیت اور اسکوات

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

سیت اور اسکوات نیز به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 کارکرد بسیار جالبی دارد و می‌تواند در هر نقطه جهان، شما را به نزدیکترین توالت عمومی راهنمایی کند. اگر برایتان خنده‌دار است بخندید، اما وقتی به آن نیاز پیدا کنید متوجه حیاتی بودن این نیاز و کاربرد آن می‌شوید.

این برنامه به دیتابیس وسیعی شامل بر 100 هزار توالت دسترسی دارد و توسط کاربران به شکل سیت یا خوب و اسکوات یا بد، رده‌بندی شده‌اند.

چمدان

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

چمدان نیز از جمله بهترین اپلیکیشن های مناسب سفر است که ظاهری ساده و زیبا با کاربردهای بسیار دارد. در چمدان ابتدا مقصد و سفر خود را تعریف می‌کنید و روز سفر را هم اعلام می‌کنید.

چمدان به شما اطلاع می‌دهد که چه وسایلی با خود داشته باشید و یک چک لیست دقیق ارائه می‌کند. شما می‌توانید این چک لیست را به اشتراک بگذارید یا بررسی کنید.

همپا

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

همپا یک ایده جالب دارد و به عنوان یک استارتاپ با شعار مبارزه با آلودگی هوا، به افرادی که با خودروی شخصی و تنها سفر می‌کنند امکان می‌دهد تا با افرادی دیگر که هم مسیر یا همسفر هستند همراه شوند.

در همپا به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 می‌توانید به عنوان صاحب یک وسیله نقلیه، افراد دیگری را با خود همراه کنید. فراموش نکنید که همپا یک سرویس حمل‌ونقل نیست بلکه صرفا بستری رایگان برای معرفی افراد به هم فراهم کرده است. شما می‌توانید در این برنامه جزئیات دقیق سفر را ثبت کنید و مسافران دیگر هم با بررسی گزینه‌ها می‌توانند صندلی خود را رزرو کنند.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی چیست

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای گرافیست ها

همگردی

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

همگردی یکی از بهترین اپلیکیشن های مناسب سفر و گردشگری است که می‌تواند جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری را به کاربران خود نمایش بدهد.

با استفاده از همگردی می‌توانید با جاهای دیدنی شهر مقصد خود آشنا شوید و به رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها دسترسی ساده‌ای داشته باشید.

لست سکند

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

لست سکند به عنوان یک برنامه ایرانی، یکی از بهترین اپلیکیشن های گردشگری است و می‌توانید در آن به اطلاعات اقامتگاه‌ها و هتل‌های دسترسی پیدا کنید.

لست سکند به عنوان یک اپلیکیشن برای مسافران علاوه بر امکانات و اطلاعات جامعی که برای اقامتگاه‌ها و هتل‌ها ارائه می‌کند، می‌تواند اطلاعاتی از جاهای دیدنی شهرهای مختلف نیز ارائه کند.

ایران 361 درجه

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

ایران 361 درجه هم از جمله بهترین اپلیکیشن ها برای مسافران است که در داخل کشور بسیار کاربردی است و اطلاعات جامعی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی به کاربران ارائه می‌دهد. لیست جامعی از موزه‌ها، جاهای دیدنی، صنایع دستی و سوغاتی‌های شهرهای مختلف ایران در ایران 361 درجه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

طراحی لوگو با هوش مصنوعی

سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی

دانرو

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

دانرو از بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 است که با نصب آن می‌توانید به اطلاعات بسیاری که یک کاربر در سفر به آن نیاز پیدا می‌کند دسترسی داشته باشید.

دانرو یک شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان و معرفی کسب‌وکارها و موارد کلیدی است که عملکردی شبیه به بهترین اپلیکیشن های مسیریابی دارد با این تفاوت که با دقت بیشتری حداقل در ایران اطلاعات مربوط به رستورا‌ها، فست فودها، بانک‌ها، خودپردازها، فروشندگان سوغاتی‌ها و صنایع دستی، پمپ بنزین‌ها و یا پمپ گازها را در دسترس شما قرار می‌دهد.

بانک اطلاعاتی دانرو بسیار دقیق است و مانند یک شبکه اجتماعی می‌توانید در آن نظرات کاربران درباره رستوران‌ها، کافه‌ها یا هرچیز دیگری بررسی کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این، تصاویر و ویدیوهایی نیز از کسب‌وکارها در دانرو وجود دارد. اخیر نیز این پلتفرم امکان جستجوی تخفیف‌های سطح شهر را نیز اضافه کرده است.

علی بابا

بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024

یکی از بهترین اپلیکیشن های گردشگری اپلیکیشن علی بابا است که با آن می‌توانید نسبت به رزرو انواع بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس اقدام کنید.

از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به امکان مقایسه مطالب مفید و کاربردی و امکان استرداد بلیت‌ها اشاره کرد. البته علی‌بابا رقبای بسیاری دارد.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن های مسیریابی کدامند؟

اپلیکیشن ایرانی نشان و اپلیکیشن گوگل مپ از بهترین اپلیکیشن های مسیریابی هستند.

بهترین اپلیکیشن‌‌های مناسب برای رزرو هتل و اقامتگاه کدامند؟

اپلیکیشن جاباما و اپلیکیشن خارجی بوکینگ از بهترین برنامه‌های رزرو هتل و اقامتگاه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر