coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی برقی؛ رانندگان ثبت‌نام کنند

بر اساس اعلام سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران رانندگان از امروز می‌توانند در طرح تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی برقی ثبت نام کنند.

شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران امروز خبر شروع طرح تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی برقی را اعلام کرد و گفت: «نظر به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.»

بیشتر بخوانید: احتمال تغییر دوباره ساعات کاری 1403 وجود دارد

ملکی ادامه داد: «در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود. در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.»

براساس گفته‌های سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت‌نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و ساز و کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی برقی چیست؟لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر