coinex
راهنمای خرید تکراتو

پتنت جدید از وجود 3 لنز دوربین در گلکسی زد فلیپ 7 خبر می‌دهد

درحالی که منتظریم گلکسی Z Flip 6 به زودی رونمایی شود، شایعه‌هایی مبنی بر نسل آینده پرچمداران سامسونگ منتشر شده است. این شایعه‌ها در خصوص پتنت گلکسی زد فلیپ 7 است که نشان می‌دهد این دستگاه به 3 لنز دوربین مجهز است. در پتنت‌هایی که GalaxyClub  منتشر کرده، به تغییراتی مهم و خوبی در زمینه طراحی ظاهری و استفاده از دوربین سوم اشاره دارد؛ در صورت صحت این شایعات احتمالا با یکی از بهترین گوشی های تاشو روبرو خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی گلکسی زد فلیپ 7

در گلکسی زد فلیپ 5 خبری از دوربین سوم نیست و طبق شایعه‌هایی که تاکنون درمورد گلکسی زد فلیپ 6 درز کرده، به نظر در این گوشی نیز از دوربین سوم استفاده نخواهد شد. می‌توان احتمال دارد که این دوربین سوم، یک دوربین زوم باشد؛ چیزی که در حال حاضر خانواده فلیپ از آن بی‌بهره است.

در واقع، سری Flip تنها محصول سامسونگ با قیمت 1000 دلار و بالاتر است که دوربین زوم ندارد. همچنین به نظر می رسد Flip 6 تنها دو دوربین در پشت داشته باشد.

با این حال، این پتنت‌های تازه کشف شده از سامسونگ امید آینده‌ای روشن‌تر برای مدل‌های Flip را می‌دهد. این پتنت‌ها که به احتمال زیاد برای گوشی‌های سری گلکسی زذ فلیپ 7 باشند، دوربین‌ها را در حالت عمودی و استوانه‌ای شکل نشان می‌دهند.

پتنت‌های مذکور خیلی قبل‌تر از اینکه سامسونگ صفحه نمایش فلیپ 5 را بزرگتر کند ثبت (2022)  و صادر (2023) شدند. ناگفته نماند، با وجود انتشار این پتنت‌ها هنوز چیزی از طرف سامسونگ مبنی بر اینکه گلکسی زد فلیپ 7 به دوربین سوم مجهز خواهد بود، تائید نشده است.

با نگاهی حرفه‌ای به سری محصولات آینده فلیپ که احتمالا جزء بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین نیز خواهند شد، جای یک دوربین سوم زوم خالی است. از طرفی دیگر محصولات سری فلیپ سامسونگ که گران‌قیمت و رده بالا محسوب می‌شوند و معمولا در دسته‌بندی بهترین گوشی های سامسونگ نیز هستند، اینکه تنها از دو دوربین داشته باشند، این میزان از قیمت را دیگر توجیه نمی‌کند؛ به‌ همین اساس می‌توان انتظار داشت که این نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ با ارائه بهترین‌ها کاربران خود را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر