coinex
راهنمای خرید تکراتو

ربات هوش مصنوعی چری به زودی به ایران می‌رسد [+ ویدئو]

ربات هوش مصنوعی چری به زودی راهی ایران می‌شود تا در شوروم‌های مدیران خودرو فعالیت کند. این ربات یک ربات انسان نما مجهز به GPT-4 است.

کمپاین خودروسازی چینی «چری» طی یک همکاری با شرکت AiMOGA دست به تولید یک ربات انسان‌نما مجهز به تکنولوژی هوش مصنوعی OpenAI زده است که می‌تواند در شوروم‌ها (مراکز فروش شرکت‌ها) فعالیت کند.

همانطور که احتمالاً حدس زده‌اید، این ربات یک ربات فروشنده است که می‌تواند فروش شرکت را به طرز عجیبی افزایش دهد. شرکت مدیران خودرو نیز به عنوان نمایندگی شرکت چری در ایران شناخته می‌شود و این ربات در آینده قرار است در شوروم‌های این خودروساز خصوصی حضور پید کند. ربات هوش مصنوعی چری چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیشتر بخوانید: معرفی نسخه جدید ربات انسان نما اطلس ؛ آمیخته با هوش مصنوعی [+ویدئو]

ربات هوش مصنوعی چری در شرکت مدیران خودرو

چری با همکاری کمپانی AiMOGA دست به توسعه رباتی برای استفاده در شوروم‌های فروش خودرو این شرکت زده است که به مدل زبانی بزرگ GPT-4 مجهز است. این ربات قرار است در آینده نزدیک در شوروم‌های مدیران خودرو در ایران نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ربات چری، «مورنین» (Mornine) نام دارد و وظیفه آن بهبود خدمات در نمایندگی‌های فروش برند چری است که می‌تواند تمامی اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد و در مراحل بعدی تبدیل به دستیار انسان‌ها در انجام کارهای روزانه و راهنمای کتابخانه‌ها باشد.

ربات هوش مصنوعی چری در شرکت مدیران خودرو

این ربات در مرحله نخست در چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما قرار است به کشورهای دیگر نیز فروخته شود. در حال حاضر زبان این ربات انگلیسی است که در آینده زبان‌های دیگر مانند فارسی هم به آن اضافه خواهد شد.

از جمله ویژگی های ربات چری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن ۵۵ کیلوگرمی
  • قد ۱۶۶ سانتی‌متری
  • سرعت حرکت ۵ کیلومتر در ساعت
  • قابلیت شبیه‌سازی ۶ احساس
  • تولید در قالب دو نسخه زن و مرد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ربات هوش مصنوعی چری و استفاده از آن در شرکت مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر