coinex
راهنمای خرید تکراتو

فرهنگیان صاحب خانه می‌شوند

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری امروز به فرهنگیان وعده صاحب خانه شدن داد. بر اساس گفته های او  دولت به معیشت معلمان توجه داشته و برنامه های جدیدی دارد.

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری امروز اعلام کرد:« معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد. تقریبا همه معلمانی که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند نظام رتبه‌بندی درباره آن‌ها اجرا شده است و مشکلی نداریم. رتبه‌بندی برای دولت بار مالی جدی دارد و نشان می‌دهد دولت به معیشت معلمان توجه دارد و معتقدیم با تقویت معیشت به طور مستقیم کیفیت آموزش و پرورش را خواهیم داشت.»

بیشتر بخوانید: وام بازنشستگان افزایش یافت [+جزئیات]

فرهادی ادامه داد:« مسکن فرهنگیان از چند مسیر دنبال می‌شود. یک بخش در بخش ثبت‌نام مسکن ملی یا اجتماعی بوده است. با وزارت راه و شهرسازی هماهنگ شده است معلمانی که برگه سبز دارند و حائز شرایط بوده‌اند در اولویت قرار گیرند. بیش از ۱۰۰ هزار نفر در استان‌ها شناسایی شده‌اند که فاقد مسکن هستند.»

او در پایان عنوان کرد:« با تفاهم نامه‌ای که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم در ۱۸ استان زمین برای ساخت ۵۰ تا ۸۰ هزار واحد مسکونی مهیا شده است و به‌زودی عملیات ساخت این منازل شروع خواهد شد. ما از زمین‌های مازاد آموزش و پرورش برای این کار استفاده کردیم.»

بیشتر بخوانید:

لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر