coinex
راهنمای خرید تکراتو

واچ فیت 3 هواوی با تغییراتی در HarmonyOS عرضه خواهد شد

واچ فیت 3 هواوی که از نظر ظاهری بسیار به اپل واچ شباهت دارد به زودی با تغییرات قابل‌توجهی در دسترس کاربران و علاقمندان به گجت‌های پوشیدنی قرار خواهد.گفته می‌شود که گجت پوشیدنی جدید هواوی که احتمالا با توجه به امکاناتی که در آن قرار داده شده در دسته بندی بهترین ساعت های هوشمند 2024 قرار خواهد گرفت، نه تنها از لحاظ طراحی بلکه در زمینه نرم‌افزاری نیز با تغییرات چشمگیری همراه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: 


واچ فیت 3 هواوی

به گفته یک منبع در وبسایت ویبو، هواوی قصد دارد هواوی واچ فیت 3 را در انتهای بهار یا اوایل تابستان سال 2024 معرفی کند. این ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش مستطیلی با شیشه 2/5D (لبه‌های خمیده) و دکمه‌ی چرخش در سمت راست ارائه خواهد شد. به گفته‌ی شایعات، طراحی هواوی واچ فیت 3 به‌طور کلی دگرگون شده و شباهت‌هایی به ساعت هوشمند اپل خواهد داشت.

درباره رابط کاربری نیز گفته می‌شود که واچ فیت 3 هواوی تغییرات قابل توجهی در ارتباط با آخرین نسخه از HarmonyOS را تجربه خواهد کرد. این تغییرات شامل انیمیشن‌های روان‌تر، فضای بیشتر برای آیکون‌ها، فونت‌های بزرگ‌تر و گزینه‌های متنوع واچ‌فیس خواهد بود؛ با این حال، هواوی هنوز این اطلاعات را تأیید نکرده است و تاریخ دقیق معرفی و قیمت نهایی هواوی واچ فیت 3 هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر