coinex
راهنمای خرید تکراتو

هواوی احتمالا در این ماه 11 محصول دیگر را روانه بازار می‌کند

اطلاعات جدیدی فاش شده که نشان می‌دهند هواوی ممکن است در این ماه 11 محصول دیگر از جمله سری P70 ، لپ تاپ، خودرو و گجت‌های پوشدنی خود را روانه بازار کند.

در حالی که تمام توجه‌ها به گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده هواوی ، سری P70 ، بود که آوریل عرضه می‌شود، مشاور قابل اعتماد UncleMountains در ویبو اطلاعات جدیدی را فاش کرد. به نظر می‌رسد قرار است محصولات بیشتری در این ماه عرضه شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه هواوی p70 مشخص شد

طبق اطلاعات فاش شده، هواوی می‌تواند 11 محصول جدید آماده عرضه داشته باشد. علاوه بر سری P70، قرار است محصولات جدیدی از جمله پوشیدنی‌های به روز شده، نوت بوک‌ها، تبلت‌ها، هدفون‌ها، خودروهای هوشمند و حتی فناوری خانه‌های هوشمند عرضه شوند. بر اساس شایعه‌های منتشر شده محصولات قابل ارائه به شرح زیر است:

  1. گوشی های هواوی سری P70
  2. لپ تاپ MateBook X Pro 2024
  3. گوشی هوشمند نوا جدید
  4. هدفون بی سیم FreeLace Pro 2
  5. ساعت هوشمند 4 Pro Space Exploration Edition را تماشا کنید
  6. یک دستگاه تبلت جدید
  7. مدل‌های جدید خودروهای هوشمند AITO M5 و Luxeed S7
  8. فناوری جدید کل خانه هوشمند
  9. Smart Screen S5 (به روز رسانی احتمالی برای Vision 3 SE)
  10. گزینه های رنگی جدید برای ساعت هوشمند Watch GT 4
  11. قفل هوشمند درب پلاس

البته مدتی است در مورد بسیاری از این محصولات صحبت شده است، هواوی هنوز به طور رسمی این نشت را تأیید یا تاریخ عرضه خاصی را اعلام نکرده است. بنابراین مشخص نیست که آیا آنها رویداد بزرگی برگزار خواهند کرد یا این محصولات به تدریج در ماه آوریل عرضه خواهند شد.

ماه گذشته اطلاعات فاش شده ادعا می‌کرد که هواوی می‌تواند سری P70 را در تاریخ 2 آوریل عرضه کند؛ هواوی هنوز این خبر را تائید نکرده است. به نظر می‌رسد که این افشاگری نادرست بوده باشد.

جالب است بدانید که برخی از محصولات، مانند Smart Door Lock Plus، برای عرضه‌های قبلی شایعه شده بودند اما ارائه نشدند. اکنون که آوریل فرا رسیده، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هواوی به زودی اخبار رسمی را به اشتراک بگذارد؛ برنامه‌های راه‌اندازی خود را روشن کرده و تصویری کامل از محصولات جدید خود به ما ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره محصولات جدید هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر