coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر لو رفته از نمای پشتی سری آیفون 16 نشان از غول‌پیکر بودن آن دارند

پیش از این آخرین اطلاعات لو رفته درباره سری iPhone 16 مطلع شده‌ایم. امروز، اطلاعات تکمیلی دیگری منتشر شده که نمای پشتی سری آیفون 16 را با طراحی بسیار بزرگ نشان می‌دهند.تصاویر لو رفته از نمای پشتی سری آیفون 16 توسط سانی دیکسون افشاگر کارکشته اپل منتشر شده؛ قبلا این افشاگرمدل‌های خام این سری از گوشی‌های آیفون را منتشر کرده بود که اتفاقا درست هم بود؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که سری اطلاعات جدید نیز حقیقت داشته باشد.


بیشتر بخوانید:


تصاویر لو رفته از نمای پشتی سری آیفون 16

یکی از تغییرات مهم در iPhone 16 و 16 پلاس، تغییر چشم‌گیر در طرح دوربین‌ها است. دوربین در تصاویر نمای پشتی سری آیفون 16 در حالت عمودی دیده می‌شوند. در حالی که در طراحی مدل‌های Pro تغییرات چندانی ایجاد نشده است.

این تغییر حالت در دوربین‌ها به شکل عمودی در آیفون‌های استاندارد به منظور پشتیبانی از ضبط ویدیوهای فضایی، که می‌توانند به صورت سه‌بعدی در Apple Vision Pro پخش شوند، صورت گرفته است.

تغییر دیگر مهم در اندازه‌ی صفحه‌نمایش مدل‌های Pro است. iPhone 16 Pro Max دارای صفحه‌ی نمایش 6.9 اینچی مقابل 6.7 اینچ iPhone 15 Pro Max خواهد بود، که آن را تبدیل به بزرگ‌ترین مدل پرومکسی می‌کند که تاکنون وجود داشته است.

iPhone 16 Pro نیز صفحه‌نمایشی کمی بزرگ‌تر از آیفون 15 پرو و اندازه‌ای برابر با 6.3 اینچ خواهد داشت. (آیفون 15 پرو 6.1 اینچ است)؛ اما آیفون 16 استاندارد و 16 پلاس، اندازه‌ی صفحه‌نمایش خود را به ترتیب 6.1 اینچ و 6.7 اینچ حفظ خواهند کرد.

به جز این تغییرات، جزئیات دیگری را نمی‌توان از این تصاویر متوجه شد؛ اما شایعه‌های دیگری بر وجود دکمه‌ی Capture که مخصوص کنترل دوربین  است دلالت دارند.

انتظار می‌رود سری آیفون 6 جزء یکی از بهترین گوشی های 2024 باشد که در ماه سپتامبر عرضه خواهند شد. هرچند که هنوز به تائید نهایی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر