coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه World Champions Edition شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس معرفی شد

ردمی اوایل سال جاری گوشی هوشمند جدید ردمی نوت 13 پرو پلاس را روانه بازار هند کرد. اکنون این شرکت یک پک اختصاصی کنار گوشی جدید خود قرار داده تا با آنها دهمین سالگرد خود را در دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جشن بگیرد.این پکیجینگ ویژه، شامل شیائومی ردمی نوت 13 پرو با همان نسخه استاندارد با کمی جزئیات تغییر یافته می‌شود. طرح جدید شیائومی به رنگ آبی و سفید است که از تیم فوتبال آرژانتینی الهام گرفته، همانطور که می‌دانید تیم مذکور در جام جهانی 2022 قهرمان شده است.


بیشتر بخوانید:


نسخه World Champions Edition شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس

بر اساس گزارش‌های اعلام شده، داخل این بسته یک آداپتور برق و یک ابزار اجکتور سیم کارت طلایی است که آرم اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA) روی آن حک شده؛ همچنین رول پنل پشتی این دستگاه شماره 10 نماد شیائومی به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد این شماره بیانگر 10 سال حضور این برند در هند و شماره پیراهن لیونل مسی است که کاپیتان تیم قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 بود.

نسخه World Champions Edition شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس معرفی شد

علاوه بر این، Redmi Note 13 Pro+ World Champions Edition یک رابط کاربری سفارشی شده به همراه دارد که صفحه قفل ویژه، تصاویر پس زمینه و آیکون‌های مخصوص را شامل می‌شود.

نسخه World Champions Edition ردمی نوت 13 پرو پلاس با حافظه 12/512 گیگابایتی به قیمت 37999 INR (455 دلار/425 یورو) عرضه می‌شود و از 15 می در هند از طریق Flipkart، وب‌سایت رسمی هند شیائومی و فروشگاه‌های خرده‌فروشی در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر