coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی اخیرا آنلاین واتساپ، آخرین بازدید مخاطبانتان را لو می‌دهد

واتساپ اپلیکیشن محبوب متا ویژگی جدیدی ارائه می‌دهد؛ اما این بار برای کاربران ios. بر اساس اعلام وبلاگ رسمی واتساپ، ویژگی اخیرا آنلاین بر روی تعدادی از کاربران نسخه بتا آزمایش می‌شود.شاید در نگاه اول فکر کنید این قابلیت از قبل وجود داشته اما اینطور نیست. اخیرا آنلاین قرار است شما را از آخرین بازدید مخاطبانتان آگاه کند. این ویژگی قرار نیست به شما یک نمای لحظه‌ای بدهد بلکه قصد دارد به شما بگوید کدام یک از دوستانتان اخیرا در این برنامه حضور داشته و برای یک مکالمه سریع در دسترس است. در واقع اخیرا آنلاین وقتی برای شروع یک چت جدید یا برقراری تماس وارد برنامه می‌شوید، فهرستی از مخاطبینی را به شما نشان می‌دهد که اخیراً در برنامه بوده‌اند.


بیشتر بخوانید:


ویژگی اخیرا آنلاین واتساپ

نگران نباشید این قابلیت به حریم خصوصی شما لطمه نمی‌زند. به گفته WaBetaInfo، کسانی که آخرین حضور یا آنلاین خود را از مخاطبانشان پنهان کردند در این لیست جدید همانطور مخفی می‌مانند. این قابلیت فقط سعی دارد تعامل کاربران را افزایش داده و باعث شود مخاطب زمان بیشتری در این برنامه سپری کند زیرا زمانی که متوجه می‌شوید یکی از کاربران به تازگی در این برنامه حضور داشته تمایل شما برای برقراری تماس با او افزایش می‌یابد.

ویژگی اخیرا آنلاین واتساپ

به هر حال ویژگی “Recently Online” در حال حاضر برای گروه کوچکی از کاربران نسخه آزمایشی iOS امتحان می‌شود. نظر می‌رسد که این قابلیت در آینده نزدیک به طور گسترده برای همه کاربران iOS WhatsApp در دسترس خواهد بود. البته اخیرا نشانه هایی از این ویژگی بر روی نسخه بتا اندروید نیز مشاهده شده، بنابراین احتمالا واتساپ قصد دارد این قابلیت را در اختیار تمام کاربران خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اخیرا آنلاین واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر