coinex
راهنمای خرید تکراتو

تیک تاک دوباره با UMG قرارداد امضا کرد؛ تیلور سویفت باز می‌گردد

با یک توافق جدید بین یونیورسال موزیک گروپ (UMG) و پلتفرم تیک‌تاک، مرحله‌ی جنجالی از استفاده‌ی غیرمجاز از آثار هنرمندانی مانند تیلور سویفت به پایان می‌رسد.توافق جدید بین یونیورسال موزیک گروپ و تیک‌تاک به امضای قراردادی منجر شد که طبق آن، هنرمندانی که تحت قرارداد این شرکت هستند ازجمله تیلور سویفت، دریک و اولیویا رودریگو به پلتفرم پرطرفدار تیک‌تاک با بیش از یک میلیارد کاربر بازگشته و موسیقی‌هایشان به اشتراک گذاشته می‌شود. قبلاً UMG موسیقی‌های خود را از تیک‌تاک حذف کرده بود اما با این توافق، این شرکت دوباره به پلتفرم بازمی‌گردد.


بیشتر بخوانید:


بازگشت دوباره تیلور سویفت به تیک تاک

یکی از نکات مهم این توافق، مربوط به بررسی نگرانی‌های UMG درباره‌ی استفاده‌ی نامناسب از هوش مصنوعی است. قرارداد بین این دو شرکت بیان می‌کند که تیک‌تاک و UMG با همکاری به اطمینان می‌رسانند که توسعه‌ی هوش مصنوعی در صنعت موسیقی، از هنر و اقتصاد آن به نفع هنرمندان و ترانه‌سرایان استفاده می‌شود.

همچنین تیک‌تاک که یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2024 است، به حذف موسیقی‌های تولیدشده با هوش مصنوعی بدون مجوز از پلتفرم و همکاری با UMG برای بهبود انتساب آثار به هنرمندان و ترانه‌سرایان متعهد شده است.

اوله اوبرمان، مدیر بخش توسعه‌ی تجارت موسیقی تیک‌تاک، اظهار داشته که این توافق نشان از بازگشت UMG و UMPG به تیک‌تاک دارد و با همکاری مسئولانه در توسعه‌ی ابزارهای هوش مصنوعی، این دو شرکت قصد دارند خلاقیت موسیقی را ترویج داده و از خلاقیت انسانی حفاظت کنند.

این توافق به همراه فرصت‌های جدید درآمدزایی از قابلیت‌های روبه‌رشد تجارت الکترونیک تیک‌تاک نیز همراه است. این پلتفرم اجتماعی قول داده که ابزارهای جدیدی را برای کمک به هنرمندان در تحلیل داده و بلیط‌فروشی راه‌اندازی کند.

تیک‌تاک و UMG اعلام کرده‌اند که به‌سرعت درحال تلاش هستند تا هنرمندان را به پلتفرم خود بازگردانند و این توافق نقطه‌ی شروعی جدید برای همکاری بین دو شرکت است.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر