coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 پرو 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد

گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 پرو با تراشه قدرتمندش مدتی است که خبر ساز شده، اطلاعات این دستگاه در منابع متعددی دیده شده اما اکنون یک افشاگر معتبر در ویبو ضمن اعلام این اینکه مشخصا این دستگاه به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شود از سایر آن پرده برداشت.در گفته‌های اسمارت پیکاچو نیز 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دیده شده که احتمال وجود آن را قوی‌تر می‌کند. با این وجود وان پلاس هنوز این قابلیت را به نسخه چینی خود محدود کرده. این افشاگر اطلاعات دیگری را نیز اعلام کرده که منطبق با گزارش‌های قبلی است.

بیشتر بخوانید: برترین گوشی های قاتل پرچمدار ماه آوریل 2024 از نگاه آنتوتو؛ وان پلاس Ace 3V در صدر

اگر گزارش‌ها درست باشند احتمالا وان پلاس Ace 3 پرو یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX890 سونی در قاب پشتی خود داشته که در واقع همان سنسور Ace 3 است؛ که به عنوان OnePlus 12R در سطح بین المللی فروخته می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که تراشه قدرتمند این دستگاه قابلیت تصویر برداری آن را بهبود می‌بخشد یا نه.

با توجه به اینکه وان پلاس هر دو دستگاه Ace Pro و Ace 2 Pro خود را در ماه آگوست عرضه کرد بنابر این خود را آمده کنید که در این دو ماه باقی مانده احتمالا شاهد فاش شدن اطلاعات زیادی از وان پلاس Ace 3 پرو خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر