coinex
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس Nord CE 4 لایت گواهی BIS هند را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

گوشی جدید وان پلاس یعنی وان پلاس Nord CE 4 لایت در پلتفرم صدور گواهی BIS قرار گرفت. این گوشی به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد.

شرکت وان پلاس این روزها در حال کار بر روی جانشین گوشی محبوب OnePlus Nord CE 3 Lite با نام احتمالی OnePlus Nord CE 4 Lite است. اگرچه این برند هنوز چیزی در رابطه با مشخصات و زمان عرضه این دستگاه اعلام نکرده، اما ظاهر شدن آن در پلتفرم‌های صدور گواهی مختلف از جمله BIS هند، خبر از عرضه قریب‌الوقوع آن می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس Nord CE 4 لایت

به گفته افشاگری به نام Sanju Choudhary، یک گوشی هوشمند جدید از OnePlus با شماره مدل CPH2619 در پایگاه داده و اطلاعات هندی BIS ظاهر شده است. او می‌گوید که نام این دستگاه در بازار، وان پلاس نورد CE 4 لایت خواهد بود.

وان پلاس Nord CE 4 لایت
گواهی BIS وان پلاس Nord CE 4 لایت

متاسفانه در این گواهی، به هیچ یک از مشخصات گوشی اشاره نشده، اما Sanju Choudhary ادعا می‌کند که وان پلاس Nord CE 4 Lite یک نسخه تغییر نام یافته از Oppo A3 خواهد بود. اوپو A3 گوشی‌ای است که به زودی در بازار چین معرفی شده و در انحصار چین نیز باقی خواهد ماند.

او همچنین در ادامه مدعی شده که OnePlus Nord CE 4 Lite نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های بسیاری به خصوص در بخش نمایشگر خواهد داشت. ظاهرا قرار است که وان پلاس در صفحه نمایش OnePlus Nord CE 4 Lite به جای پنل LCD از پنل AMOLED استفاده کند. اندازه این پنل آمولد 6.67 اینچ و وضوح و نرخ نوسازی آن فول‌اچ‌دی پلاس و 120 هرتز خواهد بود. علاوه بر این، در زیر آن یک حسگر اثر انگشت نیز تعبیه خواهد شد.

وان پلاس Nord CE 4 لایت

گفته می‌شود که این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام، باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. اگر واقعا این دستگاه یک نسخه جدید از Oppo A3 باشد، می‌توانیم انتظار شارژ سریع 33 واتی، 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی را هم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی وان پلاس Nord CE 4 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر