coinex
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس نورد 3 آپدیت امنیتی آوریل 2024 را دریافت کرد

آپدیت امنیتی آوریل 2024 برای گوشی وان پلاس نورد 3 منتشر شد. این آپدیت علاوه بر بهبود مشکلات امنیتی، قابلیت‌های جدیدی را جهت روان‌سازی و بهینه‌سازی تجربه کاربری به ارمغان می‌آورد.

وان پلاس Nord 3 به تازگی آپدیت جدید OxygenOS 14.0.0.510 را دریافت کرده است. این به‌روزرسانی که در سراسر جهان از جمله هند و اروپا منتشر می‌شود، چندین ویژگی جدید را جهت بهبود تجربه کاربری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت امنیتی آوریل 2024 برای وان پلاس نورد 3 منتشر شد

همان‌طور که گفته شد، آپدیت منتشر شده برای OnePlus Nord 3، علاوه بر وصله امنیتی آوریل 2024، یک‌سری ویژگی‌های خاص را هم شامل می‌شود. در واقع می‌توان گفت که جنبه بهبود تجربه کاربری این به‌روزرسانی پر رنگ‌تر از بخش امنیتی آن است.

وان پلاس نورد 3

اولین ویژگی اضافه شده گزینه Partial screenshot در Smart Sidebar است که به کاربران اجازه می‌دهد فقط قسمت خاصی از صفحه نمایش خود را در اسکرین‌شات ثبت کنند. برنامه Photos نیز از ایجاد کلاژ بدون قاب پشتیبانی کرده و انعطاف‌پذیری بیشتری را در ویرایش تصاویر ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، وان پلاس امکان تنظیم صدا در برنامه‌های مختلف از طریق نوار صدا را برای کاربران فراهم کرده است. برای روشن کردن چراغ قوه نیز یک میانبر اضافه شده که کاربران می‌توانند با نگه داشتن دکمه کاهش صدا در زمانی که صفحه نمایش خاموش است، آن را فعال کنند.

در نهایت، یک گزینه جستجو به نوار جستجوی صفحه اصلی (در حالت کشویی) اضافه شده که به کمک آن کاربران می‌توانند تنها با تایپ حرف اول اسم برنامه مدنظر خود، جستجو را آغاز کنند.

این به‌روزرسانی در حال حاضر برای تعداد محدودی از دستگاه‌ها منتشر شده اما به زودی انتشار گسترده‌تری خواهد داشت. اگر اعلان به‌روزرسانی OTA را در دستگاه خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات، درباره دستگاه، OxygenOS و در نهایت کلیک بر روی گزینه Check for Update آن را به صورت دستی بررسی کنید. کاربرانی که در هند ساکن هستند و پس از به‌روزرسانی با مشکل مواجه شده‌اند، می‌توانند باگ‌های ایجاد شده را از طریق شماره‌گیری *#800# گزارش کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره انتشار آپدیت امنیتی آوریل 2024 در گوشی وان پلاس نورد 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر