coinex
راهنمای خرید تکراتو

کودکان و نوجوانان می‌توانند از کیدزی وام بانکی بگیرند [+ شیوه ثبت نام]

مدیر ارشد کیدزی از پرداخت وام بانکی خرد که کودکان و نوجوانان خبر داد. بنابر گفته وی، پرداخت تسهیلات از خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه ما باشید.

کیدزی که از آن به عنوان زیست‌بوم دیجیتالی کودکان و نوجوانان در بانک پاسارگاد یاد می‌شود، قصد دارد از خردادماه سال جاری قشر کودک و نوجوان را از تسهیلات خرد بانکی بهره‌مند سازد. براساس گفته مدیر ارشد کیدزی، رشد و توسعه سواد مالی این قشر از جامعه جزء مهمترین وظایف ماست و با استفاده از پرداخت تسهیلات خرد در اپلیکیشن زیپاد قصد داریم در این زمینه گام برداریم.

زیپاد به عنوان اولین نئوبانک کودک و نوجوان فعالیت خود را آغاز کرد و مانند دیگر نئوبانک‌ها، تمامی مراحل درخواست به صورت کاملاً آنلاین و بدون مراجعه حضوری به شعب بانک انجام می‌شود. لذا خانواده‌های نوجوانان و کودکان می‌بایست در بخش‌های مربوطه به تسهیلات کوتاه‌مدت در زیپاد، ثبت درخواست کنند تا در لیست قرار گیرند. ضمناً این وام بدون سود و بدون ضامن بوده و برای همه کودکان و نوجوانانی که در بانک پاسارگاد حساب دیجیتال دارند، قابل پرداخت است.

بیشتر بخوانید: متقاضیان دریافت وام توجه کنند، جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی افزوده می‌شود

پرداخت تسهیلات خرد به کودکان و نوجوانان از توسط کیدزی

به نقل از روابط عمومی کیدزی؛ محمدرضا فرهادی، مدیر ارشد کیدزی به موضوع نقش این وام بر معیشت اقشار جامعه پرداخت و گفت:

گام اول این خدمات، اضافه شدن تسهیلات خُرد در اپلیکیشن زیپاد خواهد بود. کیدزی در اسفندماه سال گذشته خبر از راه‌اندازی اولین نئوبانک تخصصی کودک و نوجوان کشور را داده بود و اکنون امیدواریم با راه‌اندازی سرویس تسهیلات خرد زیپاد، گامی بلند در جهت رشد و توسعه سواد مالی کودکان و نوجوانان شایسته کشورمان برداریم.

پرداخت تسهیلات خرد به کودکان و نوجوانان از توسط کیدزی

هدف از راه‌اندازی سرویس تسهیلات خرد زیپاد چیست

واحد کسب و کار کیدزی گزارش می‌دهد که هدف از راه‌اندازی سرویس تسهیلات خرد زیپاد در وهله اول استقلال مالی کودکان و نوجوانان و پس از آن آشنایی آنان با مفاهیم و مباحث مالی و بانکی است. پس این سرویس با این اهداف ارزشمند از خردادماه پرداخت وام خرد به این اقشار را آغاز خواهد کرد.

شرایط دریافت تسهیلات از زیپاد

شرایط دریافت تسهیلات خرد از زیپاد بسیار ساده است و از طریق اپلیکیشن زیپاد انجام می‌شود. برای ثبت‌نام و دریافت این وام نیاز به چک یا سفته نیست و از طرفی وام بدون هیچگونه سودی پرداخت می‌شود. پرداخت وام زیپاد براساس مدل‌های متنوع پیش‌بینی شده و به صورت وام‌های کوتاه‌مدت انجام خواهد گرفت.

همچنین روابط عمومی کیدزی گفته است که برای دریافت تسهیلات خرد زیپاد ویژه کودکان و نوجونان نیازی به معرفی ضامن و وثیقه نیست و فقط اعتبارسنجی یکی از والدین به عنوان افتتاح‌کننده حساب شرط اصلی دریافت وام خواهد بود.

چگونه در زیپاد افتتاح حسب کنیم؟

برای افتتاح حساب دیجیتالی در زیپاد ، نیاز است یکی از والدین اپلیکیشن زیپاد را دانلود و نصب کرده و در آن ثبت‌نام نماید. «پیشنهاد می‌شود فردی که اعتبارسنجی بانکی مناسبی دارد این کار را برعهده بگیرد.»

در گام بعدی باید مراحل احراز هویت فرزند یا فرزندان به صورت آنلاین و برخط انجام شود. و بدین صورت و پس از بررسی مراحل نتیجه اطلاع‌رسانی و حساب دیجیتالی زیپاد افتتاح خواهد شد.

پرداخت تسهیلات خرد به کودکان و نوجوانان از توسط کیدزی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما مخاطبین عزیز تکرانو درخصوص اعطای وام بانکی کیدزی از نئوبانک زیپاد چیست؟ به نظر شما اهدافی که کیدزی دنبال می‌کند می‌تواند بهره اقتصادی برای کودک و نوجوان داشته باشد؟ لطفاً نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر