coinex
راهنمای خرید تکراتو

چطور برای خرید لاستیک دولتی اقدام کنیم؛ مدارک و روش‌های خرید لاستیک

در جریان افزایش نرخ تورم و افزایش قیمت دلار، دولت به منظور کنترل قیمت‌ها و تسهیل دسترسی مصرف‌کنندگان به لاستیک خودرو، ثبت نام برای خرید این محصول ارزان‌تر با هزینه‌های تعیین شده در بازار آزاد را فراهم کرده است؛ به همین منظور نگاهی به مدارک مورد نیاز و نحوه خرید لاستیک دولتی را با هم مرور می‌کنیم.طبق اطلاعات به دست آمده، ثبت نام برای خرید لاستیک دولتی هر روز در ساعات مشخصی انجام می‌شود که بهترین زمان ثبت‌نام ابتدای روز است. این اقدام از سوی دولت با هدف ارائه لاستیک با قیمتی ارزان‌تر نسبت به بازار آزاد صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:


مدارک مورد نیاز برای خرید لاستیک دولتی

روش‌های خرید لاستیک دولتی شامل حضوری و اینترنتی می‌شود. برای خرید حضوری، مراجعه به نمایندگی‌های شرکت‌های تایرسازی داخلی لازم است. اما برای خرید اینترنتی، ثبت نام در سایت‌های فروش آنلاین در ساعات مشخصی انجام می‌شود و پس از ثبت نام، پروسه خرید و ارسال به آدرس مشتری آغاز می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که مدارک مورد نیاز برای خرید شامل کارت ملی صاحب خودرو، کارت ماشین و برگ سبز خودرو هستند. قیمت لاستیک دولتی حدود ۱۰ تا ۳۵ درصد کمتر از قیمت بازار آزاد است و هزینه پست نیز برای خرید اینترنتی اعمال می‌شود.

با این تدابیر، دولت در تلاش است تا با ارائه لاستیک دولتی با قیمت مناسب، امکان خرید این محصول مورد نیاز را برای مردم فراهم کند و افزایش قیمت‌ها را کنترل نماید.

همچنین برای خرید لاستیک دولتی می‌توانید به سایت kala.ntsw.ir مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر