coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

معرفی جاذبه های توریستی مالزی

مالزی کشوری زیبا واقع در جنوب شرقی آسیاست که هرساله گردشگران بسیاری برای بازدید از مناظر طبیعی، جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی مالایی به این کشور سفر می‌کنند. مالزی یکی از قطب‌های پویای گردشگری جنوب شرق آسیا است که گزینه‌های متنوعی برای انواع سلیقه‌ها و رده‌های سنی مختلف، پیش روی شما قرار می‌دهد.

از میراث فرهنگی و طبیعی گرفته تا اماکن تاریخی و جاذبه‌های جذاب و دیدنی بسیاری در سراسر این کشور وجود دارد. اما برای آشنایی با معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی در تور مالزی، 10 نمونه جاذبه گردشگری این کشور را در ادامه این مطلب برای تور مالزی لاکچری و تور مالزی ارزان به شما معرفی خواهیم نمود.

10 نمونه از جاذبه‌های گردشگری 6 شهر مالزی

کشور مالزی جاذبه‌های گردشگری نمادین بسیاری با شهرت جهانی دارد. از برج‌های دوقلوی پتروناس کوالالامپور گرفته تا پل پنانگ به همراه بتکده‌ها، معابد، مساجد، جزایر، کوه‌ها، غارها و ذخایر طبیعی بورنئو همه و همه زیبایی‌های منحصربه‌فردی از این کشور سرسبز و زیبا هستند، که در تور مالزی بازدید از آن‌ها را نباید از دست داد. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه‌های گردشگری، 10 نمونه از اماکن محبوب توریستی در 6 شهر این کشور را شرح خواهیم داد.

1. برج‌های دوقلوی پتروناس، کوالالامپور

برج‌های دوقلوی پتروناس به ارتفاع 452 متر به عنوان بزرگترین سازه برج دوقلو در جهان شهرت دارند. در تور کوالالامپور اولین جایی که معمولا گردشگران به آن سر می‌زنند! مرکز خرید KLCC در پایین این مجتمع و بسیاری از فروشگاه‌های مطرح با کلاس جهانی در این مرکز واقع شده‌اند و برای خرید در تور لاکچری مالزی آماده ارایه خدمات به شما هستند. برای گرفتن عکس یا سلفی در کنار این برج‌ها هم، به پارک پشتی سری بزنید!

2. برج کی ال، کوالالامپور

برج کی‌ال یا منارا کی‌ال، یک برج غول‌پیکر رادیویی و مخابراتی در بالای تپه‌ای کوچک در کوالالامپور است. ارتفاع برج ها از پایه تا بالا به 420 متر می‌رسد. اما با احتساب ارتفاع تپه، به ارتفاع 515 متر از سطح دریا می‌رسند. برجسته‌ترین جاذبه‌های برج KL، رستوران گردان آن، سکوی سرپوشیده و عرشه آسمان است که در آن‌ها بهترین چشم‌انداز از شهر زیبای کوالالامپور پیش رو خواهید داشت.

معرفی جاذبه های توریستی مالزی

3. ساختمان سلطان عبدالصمد، کوالالامپور

اما اگر به تاریخ مالزی نیز علاقمند هستید، به این ساختمان سری بزنید. ساختمان سلطان عبدالصمد که در Jalan Raja توسط کلوپ سلطنتی سلانگور مراقبت می‌شود و در میدان استقلال واقع شده است. یکی از معدود ساختمان‌های باقی مانده از دوران استعمار.

معرفی جاذبه های توریستی مالزی

4. غارهای باتو، سلانگور

غارهای باتو، سفری یک روزه از کوالالامپور نیاز دارد. این مجموعه غارها خود یک معبد را تشکیل می‌دهند. در زمان برگزاری تایپوسام، جشنواره هندوها، هزاران هندو به این معابد سرازیر می‌شوند. برای بازدید باید 272 پله شیب دار رنگارنگ را بالا بروید تا به غار کلیسای جامع برسید، جایی که مجسمه خدای هندو را مشاهده خواهید کرد.

5. باغ چای BOH، پاهانگ

مزرعه چای پاهانگ در ارتفاعات کامرون، همیشه در 10 جاذبه برتر گردشگری و تور مالزی جای دارد. در این مکان مناظر فوق‌العاده تماشایی از کوه‌ها پیش چشمان شماست و می‌توانید بهترین چای کشور مالزی را از کافه محل تهیه کنید. تجربه‌ای از هوای تازه، دمای خنک‌تر، حس آرامش و در عین حال لذت از مناظر خوب و یک فنجان چای خوش طعم.

6. تپه پنانگ، پنانگ

اگر به شهر پنانگ رسیده‌اید از تپه پنانگ جایی که تاریخی از استعمار در خود دارد نیز بازدید کنید. گروهی از تپه‌ها که بلندترین آن‌ها به 833 متر می‌رسد و محل محبوب بریتانیایی‌ها بوده است. دمای هوا در اینجا خنک‌تر است و آلودگی، ترافیک و سر و صدای کمتری تجربه خواهید کرد. تپه پنانگ در چند کیلومتری مرکز شهر جورج تاون در ایر ایتام قرار دارد. می توانید پیاده به بالای تپه‌ها بروید یا از فونیکولار استفاده کنید.

7. معبد کک لوک سی، پنانگ

پنانگ جمعیت بودایی زیادی دارد و برخی از بهترین معابد مالزی در اینجا بنا شده‌اند. معبد Kek Lok Si بزرگترین و مهم‌ترین معبد این منطقه است. در ساحل ایر ایتام در نزدیکی پنانگ تپه، بازدیدکنندگان، نمازگزاران و زائران، بهترین مناظر در تمام پنانگ پیش روی آن‌هاست. حضور بتکده رامای ششم با ساختار هفت طبقه‌ای که به ارتفاع 37 متر می‌رسد و به همراه هزاران مجسمه بودا از نکات برجسته این معبد هستند، که آن را به یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری مالزی تبدیل کرده‌ است.

8. پل آسمان لنکاوی

لنکاوی بهشت جزایر ساحلی این کشور است و سواحل، نوشیدنی بدون مالیات و فضایی آرام و دلنشین دارد. اما یکی از بهترین چشم‌اندازهای مالزی را نیز در دل خود جای داده است؛ یعنی پل آسمان لنکاوی. پل آسمان که در سال 2004 ساخته شد، پلی معلق در بالای کوه ماچینچانگ است. ادعا می‌شود این پل طولانی‌ترین پل دهانه آزاد و منحنی در دنیا است. طول این پل 125 متر و به ارتفاع 100 متر از زمین آویزان است.

9. قلعه کلی، پراک

ویلیام کلی اسمیت یک کشاورز ثروتمند اسکاتلندی بود که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در پراک زندگی می‌کرد. در سال 1909، او ساخت قلعه خود را که شش طبقه با یک باغ روی پشت بام و دارای اولین آسانسور در مالزی بود، آغاز کرد.

10. برج کج تلوک اینتان، پراک

همه برج کج پیزای ایتالیا را می‌شناسند. اما تعداد کمی اسم برج کج Teluk Intan در Perak به گوششان خورده است. برج ساعت با ارتفاع 26 متر که سمت چپ کج شده و ظاهری شبیه به نمونه ایتالیایی آن دارد. مردم محلی زمانی آب را در داخل این برج ذخیره می‌کردند تا برای دوره‌های خشکسالی آماده باشند.

رزرو بهترین تور مالزی در فلای‌تودی

اگر قصد تجربه سفری لذت‌بخش به مالزی را دارید، با استفاده از سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی می‌توانید به راحتی تور مالزی را رزرو کنید. فلای‌تودی با ارائه خدماتی مانند تهیه بیمه مسافرتی، تهیه بلیط هواپیما و قطار، صدور ویزا، رزرو هتل، خرید تور و … به شما کمک می‌کند در کنار دریافت ویزا، کل سفر خود را به راحتی و تنها با چند کلیک برنامه‌ریزی کنید.

پشتیبانی 24 ساعته این شرکت در تمام مراحل سفر همراه شما خواهد بود تا سفری بدون مشکل و امن را تجربه کنید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر