coinex
راهنمای خرید تکراتو

کفش های ایر مکس 1 ’86 نایکی با الهام از Apple Pencil طراحی شده‌اند

تیم کوک در جریان رویداد بیازاد یک جفت کفش به پا داشت که علاوه بر استایل کردن به سبک زندگی از نوع اپل اشاره داشت. به نظر می‌رسد کفش های ایر مکس 1 ’86 نایکی اشاره‌ای مستقیم به استفاده از اپل پنسل در آیپد دارد.تیم کوک که مهم‌ترین شخصیت و یکی از تاثیرگذارترین عوامل پیشرفت اپل محسوب می شود، همیشه به سبک زندگی آیپدی اشاره می‌کند؛ که با این عمل نشان داد که فقط حرف نمی زند بلکه مرد عمل هم هست!!


بیشتر بخوانید:


کفش های ایر مکس 1 ’86 نایکی را اپل پنسل طراحی کرده است

به گفته‌ی Hypebeast  کفش‌های ایر مکس 1 ’86 نایکی از طراحی Apple Pencil برای Swoosh و نوشته “تولید شده با iPad” روی زبان کفش الهام گرفته تنها برای مراسم رونمایی از ایپد ایر M2 و  آیپد پرو M4 طراحی شده‌اند و به تولید انبوه نخواهند رسید و در هیچ فروشگاه یا سایتی ظاهر نخواهند شد.

سارا کرنز از Hypebeast درباره‌ی این موضوع می‌نویسد: با توجه به تاریخچه‌ی مداوم همکاری‌های اپل، تیم کوک این بار کفش‌های نایکی ایر مکس 1 ’86 را انتخاب کرد که به‌طور ویژه برای همراهی در مراسم معرفی iPad Pro با تراشه M4 و Apple Pencil Pro بازطراحی شده‌اند. جزئیاتی مانند دوخت‌های تزیینی اطراف Swoosh و نماد Apple Pencil Pro در عقب کفش‌ها و نوشته “تولید شده با iPad” روی زبان آنها، این کفش‌ها را بیانگر طرحی خاص و هماهنگ با محصولات جدید اپل می‌سازد.

کفش های ایر مکس 1 ’86 نایکی با الهام از Apple Pencil طراحی شده‌اند

با پوشیدن کفش های ایر مکس 1 ’86 نایکی که با الهام از طراحی پنسل آیپد اپل ساخته شده‌اند، تیم کوک در واقع نشان داد که چگونه تکنولوژی‌های مرتبط با اپل می‌توانند به طور مستقیم در زندگی و فعالیت‌های روزمره‌ی مردم تاثیرگذار باشند. این نشان می‌دهد که از طریق استفاده از فناوری‌هایی که به طور اصطلاحی “معماری اپل” هستند، می‌توانید به عنوان یک “نایکی دیگری” در زندگی و فعالیت‌هایتان تأثیر بگذارید.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر