coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندر منتشر شده از گلکسی زد فولد 6 به حاشیه‌های یکپارچه این دستگاه اشاره دارد

سامسونگ سال گذشته گلکسی Z Fold 5 را عرضه کرد و قصد دارد جانشین این گوشی را معرفی کند. در حالی که شرکت هیچ اطلاعاتی از محصول جدیدش یعنی گلکسی زد فولد 6 منتشر نکرده، با اینحال شایعه‌ها همیشه وجود دارند.در رندری که CAD (Computer-Aided Design) منتشر کرده، جزئیاتی از دستگاه را به نمایش گذاشته که بیانگر تفاوتی طراحی این گوشی نسبت به نسل قبلی خود است. این اطلاعات تازه منتشر شده با ویدئویی که توسط تیپستر فاش شده مطابقت دارد.

در تصاویری که خیلی قبل‌تر از گوشی تاشو سامسونگ منتشر شده بود، به بدون حاشیه بودن این گوشی درست همانند گلکسی زد فولد 5 که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2024 محسوب می‌شود، اشاره داشت. اما رندرهای جدید به حاشیه‌های متحد شده‌تری اشاره دارند که به طور یکنواخت و یکپارچه اطراف صفحه نمایش را احاطه کرده‌اند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 6

هرچند که سامسونگ هنوز هیچ واکنشی نسبت به اطلاعات فاش شده از گوشی تاشوی جدیدش را تائید یا رد نکرده، با اینحال مرور کردن آنها خالی از لطف نیست. انتظار می‌رود Galaxy Z Fold 6 که از پردازنده‌ی کولکوم اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند،  به نمایشگر داخلی 7.6 اینچی و نمایشگر خارجی 6.2 اینچی  مجهز باشد.

رندر منتشر شده از گلکسی زد فولد 6 به حاشیه‌های یکپارچه این دستگاه اشاره دارد

دوربین عقب این گوشی احتمالا یک دوربین هیولای 200 مگاپیکسلی خواهد بود، که اگر این شایعه‌ درست باشد با یکی از بهترین گوشی‌های به لحاظ دوربین مواجه هستیم.

برای این گوشی با این ظرفیت دوربین و احتمالا عکس‌های باکیفیتی که ثبت می‌کند، قطعا یک حافظه بالا نیاز است. احتمالا این گوشی نیز از همین خصیصه برای ذخیره سازی استفاده خواهد کرد چراکه گفته می شود این گوشی در نسخه‌های 256، 512 و 1 ترابایتی عرضه خواهد شد.

گزارش‌ها می‌گویند که گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 به یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 وات در دسترس قرار خواهد گرفت که برای یک گوشی با ای مشخصات کمی ضعیف به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود Galaxy Z Fold 6 در مراسم آنپکد سامسونگ که احتمالا 20 تیر امسال در زنگ‌های صورتی روشن، آبی تیره، مشکیف سفید و نقره‌ای معرفی شود. البته هنوز هیچ چیز به تائید سامسونگ نرسیده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر