coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش نقدی ریسپکت 2 با ظرفیت محدود ویژه طرح جوانی جمعیت [+ جزئیات و قیمت]

بهمن موتور، طرح فروش نقدی ریسپکت 2 با ظرفیت محدود را ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت آغاز کرده است. در این طرح همچنین قیمت خودرو قطعی است.

شرکت بهمن موتور با ارسال بخشنامه فروش نقدی ریسپکت 2 با ظرفیت محدود ویژه طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام برای آن را نیز آغاز کرده است. در این طرح که از روز گذشته سه‌سه‌شنبه، 18 اردیبهشت 1403 آغاز شده، متقاضیان می‌بایست هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. عجله ما در نقل هرچه سریع‌تر این است که بهمن موتور طرح فروش ریسپکت 2 ویژه متقاضیان عادی را نیز آغاز کرده بود، اما از آنجا که طرح ظرفیت محدودی داشت، این طرح به پایان رسیده است. پس هرچه سریع‌تر باید مراحل ثبت‌نام را انجام داد.

این طرح همانند مابقی طرح‌ها شروطی دارد که متقاضی باید آنها را داشته باشد. فلذا بهمن موتور این اجازه را دارد که در صورت ثبت‌نام افراد فاقد شرایط، معامله را یک طرفه فسخ و بهای پرداخت شده مستری را به وی برگرداند. جزئیات شرایط فروش ریسپکت 2 بهمن موتور را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش فوری ریسپکت 2 بهمن موتور با تحویل 1 ماهه [+ جزئیات و قیمت]

فروش نقدی ریسپکت 2 با ظرفیت محدود

ثبت‌نام در طرح فروش سدان بهمن موتور از روز گذشته سه‌شنبه، 18 اردیبهشت 1403 آغاز شده و تا فردا پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام در این طرح فروش به صورت اینترنتی است و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرش http://bahman.iranecar.com/ قابل انجام است.

فروش نقدی ریسپکت 2 با ظرفیت محدود

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش ریسپکت 2 بهمن موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر